- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik vragen waarom je de bench met benen omhoog doet?
Hoor daar namelijk vaak over dat het erg wordt afgeraden, omdat je dan niet stabiel ligt
Opzich zagen die sumo's er niet verkeerd uit. Mooie vloeiende lijn.
Squat
4x8x160
Bench touch and go
4x10x160 vpr
Sumo dl
3x3x180
voelt zo intens kut dit, wordt toch nooit wat met die sumo dls
Kan gewoon niet goed in de startpositie komen
doet me een beetje denken aan http://www.youtube.com/watch?v=lDt8HwxVST0&feature=youtu.be&t=2m6s
Ja die had ik al gezien. Het is deels een mobiliteitissue maar voor een groot deel toch ook weer die korte armen. Ik moet zo diep zakken dat ik niet in een krachtige positie zit en mijn rug niet of nauwelijks vlak kan houden bij liftoff.
Mobiliteit is wel beter dan +- een jaar geleden, toen zagen m'n sumo pulls er nog veel kutter uit.

Thanks en welkom.
Mijn conventional deadlift is al een tijdlang vrij goed aan het vooruit gaan weer, ook technisch, gelukkig.
Verder heb ik PHM niet alleen opgericht en doe ik het nu ook zeker niet alleen. Maar bedankt voor de aardige woorden![]()

Mooi volume op de bench. Je wisselt volume met intensiteit af, neemt je volume nog verder af naarmate je intensiteit omhoog gaat? Of bepaal je dat aan de hand van hoe je je voelt.
Weleens deadlift gedaan met snatch grip? Dwingt je om in diepe positie te gaan zitten. Al zal je hier geen direct voordeel van hebben anders dan spierontwikkeling bovenrug bijv.