- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of even overschakelen naar safetybar. Ik weet dat je erg lift specifiek traint maar je zou ookde helft van de trainingen doen met ssb
Mayb zeg ik nou iets doms waar alle pl-ers om moeten lachen, maar programma zoals bijvoorbeeld ed coan dl niks voor je?
leuk om wat meer te zien dan alleen de reps zelf. heb toch wel weer een keer zin om naar phm te komen trainen. wel weer jammer van de 10 uur reistijd.
Nice video.
Lijkt wel net bij sommige reps bij je 170 bench alsof je de bar niet helemaal tot je borst laat zakken.
Mooi dat je het zelf gezien hebt.Klopt, zag ik ook. Komt doordat ik bar speed laat afnemen als de halter dichterbij mijn borst komt om spanning vast te houden. Dat zorgt ervoor dat de halter niet inzinkt, en ook als ie wel toucht hangt de halter er dus min of meer boven ipv erop. Soms doe ik dat decellereren wat te hard of te vroeg en dan blijft ie net boven de borst hangen. Vaak heb ik dat tijdens de set niet eens door.
Mooi dat je het zelf gezien hebt.
Zeker als je het zelf niet door hebt tijdens de set is het natuurlijk nogal gevaarlijk. Daarom ook enorm handig om zo'n filmpjes te maken.
Klopt, zag ik ook. Komt doordat ik bar speed laat afnemen als de halter dichterbij mijn borst komt om spanning vast te houden. Dat zorgt ervoor dat de halter niet inzinkt, en ook als ie wel toucht hangt de halter er dus min of meer boven ipv erop. Soms doe ik dat decellereren wat te hard of te vroeg en dan blijft ie net boven de borst hangen. Vaak heb ik dat tijdens de set niet eens door.
Hoe voelt de kuit nu aan bij de squat? Is de pijn volledig weggetrokken nu?
Wat doe jij eigenlijk voor schouderwerk in je trainingen Tymboo?, ken daar nergens echt iets van terug vinden in je log.
En hoe zien jou trainingen er ongeveer globaal uit? Gewoon veel Bench, Squat, Deadlift en wat rug werk?
Hoe voelt de kuit nu aan bij de squat? Is de pijn volledig weggetrokken nu?