- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks baashaag, nu jij ook weer aan t gainen hopelijk.
Ik vind dat dit trouwens echt vreselijk wordt onderschat door veel lui, ook hier op dbb. Sinds mijn setup veel rustiger is geworden en in een bepaald altijd terugkerend ritme verloopt, of het nu met lege halter of een 1rm poging is, zijn mijn lifts technisch vele malen beter geworden. Iedereen die op zeker niveau powerlift weet dat wel maar ik vind dat t hier en op andere platforms nog wel eens ondergewaardeerd wordt. Vroeger was het bij mij vaak vooral wat wild schreeuwen en al dan niet kunstmatig agressief worden, wat vaak resulteerde in een breakdown van techniek en te veel gefaalde of hele lelijke lifts.
Thanks baashaag, nu jij ook weer aan t gainen hopelijk.
Ik vind dat dit trouwens echt vreselijk wordt onderschat door veel lui, ook hier op dbb. Sinds mijn setup veel rustiger is geworden en in een bepaald altijd terugkerend ritme verloopt, of het nu met lege halter of een 1rm poging is, zijn mijn lifts technisch vele malen beter geworden. Iedereen die op zeker niveau powerlift weet dat wel maar ik vind dat t hier en op andere platforms nog wel eens ondergewaardeerd wordt. Vroeger was het bij mij vaak vooral wat wild schreeuwen en al dan niet kunstmatig agressief worden, wat vaak resulteerde in een breakdown van techniek en te veel gefaalde of hele lelijke lifts.
Ik zit er overigens aan te denken om binnenkort eens volledige - of grote delen van - trainingen te filmen en daar een soort cut van te maken, met niet alleen lifts erin maar ook de hele sfeer en aanloop naar een lift/set erin, is daar behoefte naar? Misschien ook van andere phm lifters als zij dat willen. Mogelijk met voice over die achteraf ingesproken wordt of gewoon het geluid van de training zelf.
In voor een tutorial schreeuwen
Inderdaad die setup en alles zou erg tof zijn om te zien, ik heb dan wel mijn eigen ritueeltje maar in mijn omgeving is er niemand waar ik me aan op kan trekken en kan het erg waarderen dat je er de moeite in wil stoppen![]()

Hopelijk komt het er net zo snel als dat artikel over meet prep
Gewoon een sfeerimpressie met iedereen die driekwart van de tijd op de befaamde witte tuinstoelen zit is sowieso al leuk natuurlijk
Denk dat het niet eens zoveel tijd hoeft te kosten, wat brainstormen over de topics die je wilt behandelen (inspiratie opdoen van andere kanalen?) en het filmen zelf kan je tijdens de standaard zondagtrainingen doen. Bewerken laat je dus doen door iemand anders, dan heb je daar geen omkijken naar. Just a thought.Ik vind dat dit trouwens echt vreselijk wordt onderschat door veel lui, ook hier op dbb. Sinds mijn setup veel rustiger is geworden en in een bepaald altijd terugkerend ritme verloopt, of het nu met lege halter of een 1rm poging is, zijn mijn lifts technisch vele malen beter geworden. Iedereen die op zeker niveau powerlift weet dat wel maar ik vind dat t hier en op andere platforms nog wel eens ondergewaardeerd wordt. Vroeger was het bij mij vaak vooral wat wild schreeuwen en al dan niet kunstmatig agressief worden, wat vaak resulteerde in een breakdown van techniek en te veel gefaalde of hele lelijke lifts.
Met Pleur en Sticky hoedie belachelijk maken in de tuinstoelen, de phm chill leef
Het zou een idee zijn om meer youtube video's te maken over het powerliften zelf, zijn eigenlijk geen Nederlandse kanalen die ik ken. De kennis en de crew heb je, je zou alleen het bewerken uit moeten besteden en je hebt er duizenden views en tientallen fans bijDenk dat het niet eens zoveel tijd hoeft te kosten, wat brainstormen over de topics die je wilt behandelen (inspiratie opdoen van andere kanalen?) en het filmen zelf kan je tijdens de standaard zondagtrainingen doen. Bewerken laat je dus doen door iemand anders, dan heb je daar geen omkijken naar. Just a thought.
Ik zie je wel graag drukken, Pumba. Oh ja, benchsessies mag je ook filmen.
Yeah idd. Als je ernaar streeft om elke rep hetzelfde te doen dan schakel je al een hoop variabelen uit. Wanneer de omgeving veranderd, bijvoorbeeld op een wedstrijd, heb je daar houvast aan. Volgens mij heeft iedere lifter die het stadium van beginner voorbij is wel een soort van checklist die afgewerkt wordt tijdens het unracken. Als je duizenden reps doet en daarbij niet alleen kijkt naar hoe de oefening technisch het best wordt gedaan maar hoe jij de oefening technisch het best kunt doen, zal je veel meer rendement boeken. Sfeerimpressies zijn altijd leuk!
Volledig mee eens. Op de bench was, toen ik het eenmaal een beetje ging kunnen, elke rep identiek. Geen geschreeuw, geen nose tork, ik weet toch wel hoe ik het moet doen.
Enige (kleine) nadeel is dat bij bankdrukken dan het bankje zelf een voelbaarder verschil maakt, omdat je setup net een fractie anders is door zachter/harder schuim, frictie, etc.