Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Was niet best inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
Squat
4x8x180
Vpr

Bench touch and go
4x8x167,5
Vpr

Db flyes
4x10x30

Pendlay rows
4x10x100

Pushdowns
4x12

Super hard allemaal.

Dayum!!

En dit na een baalweek man! Top

Sterke shit man!

Heeft bijv een mp geen Carry-over naar je bench?

Netjes! 8hh op bench en squat? Met speciale reden zoveel, of gewoon ff wat anders.

• #2.927
Dayum!!

En dit na een baalweek man! Top

Thanks David!

Lekker bezig weer! Pendlays ook prima.

Thanks J, pendlays was vooral een beetje pompen.

Sterke shit man!

Heeft bijv een mp geen Carry-over naar je bench?

Thanks.
Sommigen zweren erbij, ik heb er nooit iets van gemerkt wat betreft overdracht. Daarnaast bench ik vier keer in de week en denk ik dat nog meer (overhead) press werk m'n herstel alleen maar in de weg zou zitten.

Netjes! 8hh op bench en squat? Met speciale reden zoveel, of gewoon ff wat anders.

Nee hoor doe ik al een tijd, is gewoon nog vrij ver van een belangrijke meet af dus een makkelijke manier om volume binnen te krijgen voor meer hypertrofie. Naarmate december dichterbij komt zal high rep werk (8 reps op de main lifts is high rep voor een powerlifter) er weer uit gaan.

Ging allemaal nog erg hard ook, geen enkele rep zag er moeilijk uit ofzo. Dem gains.

• #2.929
Goed volume

Mooie squat man.

• #2.932
  • #2.933
Vandaag eerst met PowerZ een rogue bench opgehaald voor de loods bij dienase in dordt en daarna samen door gereden naar Crossfit Hofplein om bij William Gollings (barbellstrength) te trainen.

Squat
7x3x200

Bench
2x185
3x10x140

Face pulls
5x12

Pushdowns
4x12

Meh.
Alleen bumperplates in deze gym, de halter hing helemaal vol bij de 200 squat waardoor er een enorme whip in zat. Stuiterend en trillend zakken. Bij bench was t nog erger, polsen en ellebogen gingen alle kanten op dus wijselijk besloten de 5x3x185 voor morgen te laten en gewoon wat licht volume te draaien. Zelfs 3x10 met 140 was nog moeizaam overigens.

Wel een toffe gym, en vanaf volgende week heeft ie een set platte eleiko plates dus dan kom ik zeker nog eens terug.

Had in oude gym ook bars waar sowieso veel meer whip in zat.
Vond het vooral met Squat vervelend, maar met jou gewichten op bench krijg je zelfde effect.
Wel lekker volume gedraaid overall en mooi dat je dus ook weer goed herstellende bent!

Pfff hangt idd goed vol die stang.
Je ziet hem ook echt bovenin flink bungelen.. Maar goed, zijn natuurlijk maar weinig crossfitters die hem zo vol hangen:P.

• #2.937
Top hoor die bench van Rogue, verstandige training. Evengoed lekker man!

Ja gaan we wel plezier aan beleven denk ik. Veel beter dan de bench die we tot nog toe hadden.
Thanks!

Pfff hangt idd goed vol die stang.
Je ziet hem ook echt bovenin flink bungelen.. Maar goed, zijn natuurlijk maar weinig crossfitters die hem zo vol hangen:P.

Ja collars konden nog net er op maar hingen er half af inderdaad. Hij heeft zn eigen hoekje in die crossfit gym waar hij (toekomstige) pl'ers coacht. Hij deadlift zelf rond de 270 dus heeft die nieuwe platte schijven wel nodig ja.

Dat zijn ook wel erg dikke bumperplates
Wel lekker volume op die squats

Bohhhh kijk die stang volhangen dan

Squat geen vpr ofzo?

• #2.940
Dat zijn ook wel erg dikke bumperplates
Wel lekker volume op die squats

Thanks.

Bohhhh kijk die stang volhangen dan

Squat geen vpr ofzo?

Denk t niet, weet niet precies, boeit ook niet zo aangezien ik ook al triples met 220 heb gedaan en dubbels met 235. Kan die 7x3 nog wel een tijdje blijven verhogen sowieso. Laatste set gaat ook nooit slechter dan de eerste, soms zelfs beter.

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

Zag dat ik al 4x6x200 had gedaan in voorbereiding op drc, dus geen vpr nee

Terug
Naar boven