Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
Ja gaan we wel plezier aan beleven, neus.

Ben al twee dagen echt compleet naar de t*fus van die bibbersquats van eergisteren. Gisteren geskipt en doorgeschoven naar vandaag omdat ik zo vertyft was. Daarnet tot 130 ofzo opgewarmd op de squat maar ik stierf zowat. Benchen ging ook niet. Mooi kut want ik kom niet echt aan m'n volumes zo. Normaal gesproken kan ik vrij probleemloos twee, drie dagen achter elkaar squatten en benchen.
In elk geval een lesje geleerd, nooit meer met bumpers trainen.

Ik kan ervan meespreken :-) serieus pak zwaarder op de core

• #2.944
Op basis van jouw tips heb ik wat geoefend met de Sumo DL zojuist. Zou je misschien eens willen kijken of dat hetgeen is wat je bedoelt met je tips? Hij staat in mijn logje. Bedankt!!

enorme flex in de bar sowieso kut voor squat ja. Wij trainen echt met van alles maar een Texas powerbar merk ik idd meteen dat het beter voelt.

• #2.947
Three weeks out

Squat
2x170
2x195
2x215
2x227,5
2x240 pr

Bench
2x180
195
200
205
Wilde dubbel op 205, maar 1 rep was al hoerenzwaar
Beetje wennen aan nieuwe bench I guess

Conv dl
2x180
220
240
Harde single op 90%, prima

Rdl
6x140
3x6x160

Nice man

Sterk hoor!

Is het normaal om te maxen 3 weken voor pl wedstrijd?

• #2.951
Thanks, dit was niet maxen maar gewoon beetje oefenen met zwaardere gewichten weer. Meestal doe ik dat three weeks out. Alleen die bench was wel een grind, maar dat was niet de bedoeling. Nu volume ietsje terug gaan schroeven maar nog wel vrij zwaar deze week en dan zondag nog wat singles met openers ofzo.

205 bench beetje oefenen :roflol:

Gvd man.

Sterk.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

205 bench beetje oefenen :roflol:

Gvd man.

Sterk.

• #2.953
Is toch relatief, zou niet echt heel zwaar moeten zijn. Bench stallt nu juist al een tijdje, niet echt blij mee.
Squat was wel goed.

Squat was hard hard hard. Iedereen gaat het makennnnnnn.

• #2.955
Netjes man! Echt netjes!

Ga je openers verklappen? :)

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Netjes man! Echt netjes!

Ga je openers verklappen? :)

• #2.957
Thanks d.

Dat weet ik nog helemaal niet nu.

Netjes kerel, geeft vertrouwen!

Familie van je?

Bryce Lewis.jpg

• #2.959
Haha je bent al de derde deze week die daar mee aan komt.

Goeie lifter trouwens, Bryce Lewis

Echt e..... Tymboo is zo epic dat ze hem gekloond hebben in de USA om een evenwicht te bieden aan de Russische en Europese lifters.

Maar das mijn theorie.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Echt e..... Tymboo is zo epic dat ze hem gekloond hebben in de USA om een evenwicht te bieden aan de Russische en Europese lifters.

Maar das mijn theorie.

Terug
Naar boven