MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Dan mag ik wel eens wat sterker gaan worden.

Complimenten voor die squat

Netjes man die Squat!
Hoop dat over 3 weken alles tot zijn recht komt op de wedstrijd.

• #2.964
Thanks mannen

Vandaag

Squat
8x185
2x6x195

Bench
6x170

Mn ellebogen en onderarmen zijn echt de vernieling in aan t gaan. Daarnaast doet mn kuit ook weer enorm veel pijn. Ik ga de eerdere tip maar aannemen en wat rustige safety bar squats doen deze week, en dan misschien zondag nog wat opwerken naar openers, als het enigszins ok voelt. Het trekt nu door naar mn aanhechtingen bij de biceps ook waardoor benchen ook veel pijn doet dus dat ook maar afgekapt.

stay safe bro

Dat klinkt niet als het

Thanks mannen

Vandaag

Squat
8x185
2x6x195

Bench
6x170

Mn ellebogen en onderarmen zijn echt de vernieling in aan t gaan. Daarnaast doet mn kuit ook weer enorm veel pijn. Ik ga de eerdere tip maar aannemen en wat rustige safety bar squats doen deze week, en dan misschien zondag nog wat opwerken naar openers, als het enigszins ok voelt. Het trekt nu door naar mn aanhechtingen bij de biceps ook waardoor benchen ook veel pijn doet dus dat ook maar afgekapt.

Je lichaam geeft aan de rust nodig te hebben Tymen... Soms is het lastig plannen naar een wedstrijd toe en ben je iets eerder op dan je gepland had, plan gewoon aanpassen dan.
Zou daarom niet meer naar openers toe gaan, gewoon lekker fit worden nu.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je helemaal geen kilo's meer kunt draaien maar niet te gek.

Is geen schande om effe te chille Bryce ;)

• #2.969
Het zou ook wel eens een slijmbeursontsteking kunnen zijn, er zit nu sinds vannacht een enorme bult op mijn rechterelleboog. Ben al ontstekingsremmers aan t slikken ook. Ik denk eigenlijk dat ik sbd cup wel kan skippen. Kijk t volgende week wel even aan nog. Niet getraind verder van de week vanwege weinig motivatie en veel pijn. Kon geen jampotje meer opendraaien van de week. Ben nu even een weekendje er tussenuit nog met de familie en dan zondagmiddag weer in de loods, misschien dat ik dan weer wat kan doen.

klote man

Fucked up. Weten jouw spieren of er 80 of 100 kg. aan de bench hangt btw?

Ik ben toevallig 3 dagen geleden snachts wakker geworden van de pijn in me knie.
Knie was zo dik dat ik me been nog geen 2cm meer kon buigen.
Ben toen smorgens naar de dokter gegaan en was ook een slijmbeurs onsteking.
Moet nu 3x p dag 50mg diclofinac slikken en dag erna ging het meteen al weer wat beter en nou 3 dagen later ken ik weer gewoon lopen.

Dokter zij tegen mij dat het binnen 10 dagen volledig hersteld moest zijn, dus hopelijk is dat bij jou ook het geval.

Makkelijker gezegd dan gedaan, rust nemen.

Minder van de wedstrijd, bent zelf nog wel aanwezig met de rest van het team?

Ken het helaas. Op tijd ijs en ibu nemen samen met sommige oefeningen slippen heeft er bij mij toe geleid dat ik niet meer bench en wijdere grip gebruik op squat.

• #2.975
Thanks.

Ik heb me maar afgemeld voor de sbd cup. Vandaag nog wel getraind maar dat was pure ellende. Gek hoe het in 1 week tijd compleet kan om slaan. Ik ben er wel bij als coach natuurlijk.

Nu maar richten op t nk raw bank over vier weken.

Flink balen man. Sterkte ermee Tymboo!

Thanks.

Ik heb me maar afgemeld voor de sbd cup. Vandaag nog wel getraind maar dat was pure ellende. Gek hoe het in 1 week tijd compleet kan om slaan. Ik ben er wel bij als coach natuurlijk.

Nu maar richten op t nk raw bank over vier weken.

balen man, maar ja is geen belangrijke wedstrijd voor jou he niet over in zitten. En betreschap snel herstellen.

jammer man

suckt inderdaad man :(

spoedig herstel vriend

Sucks man! Als je echt een extra elleboog hebt zeg maar (een flinke vochtzak op de punt), dan is een injectie wel een goede optie om de ontsteking snel weg te krijgen naast het ijs en de rust natuurlijk.

Terug
Naar boven