Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Hmm klote man.. Sterkte

beterschap...

Succes met herstellen man.

Dit soort gedoe wil je niet voor je wedstrijd. Sterkte tymboo

pff sterkte man

Zit je nek niet gewoon helemaal vast waardoor het uitstraalt naar je arm? Heb dit wel vaker gehad en rust had geen zin, alleen behandeling.

Klote joh! Misschien toch tijd voor een fysio behandeling? Of ben je daar al geweest? Sterkte ermee.

Het is nu over gegaan van pijn naar echt een blessure, van trapezius tot pols kan ik helemaal niks van de pijn. Vandaag was t na 1 setje benchen alweer raak dus de boel afgekapt, lang gedoucht, ibu erin en nu naar bed. Ik ga nu in elk geval tot zondag complete rust houden en dan even aan zien of er weer wat lukt.

Zou ff contact opnemen met Dienase als ik jou was...

Ik zou je toch even laten behandelen hoor . Klinkt als een nekwervel die wat verschuift waardoor alles verkrampt . Gaat een ibuprofen niet oplossen . Of toch zeker de oorzaak niet .

Je had toch ook een goede ervaring met Firas? Wellicht weer bij hem binnen stappen voor een behandeling?

Zonde van die blessure :( ...beterschap! Hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer kunt hervatten!

succes met het herstel

jammer dit man, succes.

Ah das mooi klote man
Heb je nou voornamelijk dat het vanuit de punt van je elleboog komt of meer aan de zijkant (brachialis) ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.116
Vandaag 230-195-220 gedraaid in training. Het is allemaal triestig natuurlijk. Ambities voor NK ook maar definitief in de koelkast gezet. Een beetje voor spek en bonen meedoen en hopelijk de andere dames en heren naar een hoog niveau coachen.

Arm/elleboog weer iets beter aangezien de 195bench?

• #3.118
Arm/elleboog weer iets beter aangezien de 195bench?

Nee niet echt. Ik ga morgen even een afspraak maken met een plaatselijke fysio hier die mij al eens vaker behandeld heeft en zelf ook lift. Heb helaas geen tijd om naar dordt heen en weer te rijden.
Bedankt voor de tips en steun allemaal.

Vooral die deadlift valt wel erg tegen... bench gewoon ouderwets goed natuurlijk

• #3.120
Bench, touch and go
4x8x155

Lpd
4x8

Pendlay rows
4x6x120

Pushdowns
4x10

JM press
3x8x80