MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.144
hey mate we doen dus allebei mee niet in goede vorm.
gaan we gewoon lol hebben.

Dat sowieso, ga ook meer om de rest te coachen en lol te hebben idd

Heeey jouw matige bench is hoger dan mijn deadlift

Lol

Geld geven

:roflol:

balen van de bench.

denk je wel dat de elleboog nog goed gaat komen voor nationals?

Nee maar t moet maar.

Ik heb nog wel wat trainingen gedaan maar ik log nu op weightxreps. Pijn is wat minder maar t zit nu meer in de schouder/trap regio. Heb eigenlijk heel weinig volume gedaan de laatste tijd om t wat te laten rusten maar dat is niet echt bevorderlijk voor de strength gains natuurlijk... Compression cuffs gekocht die wel wat lijken te helpen.

Na t NK ga ik overigens ook vrij definitief naar de 120+, ik heb nu al enorme moeite om onder de 120 te komen. Woog vanmorgen nog 121,5 dus er moet nog wat af, maar t gaat de goede kant op.

• #3.145
Zijn dat die cuffs van Mark Bell?

nvt

• #3.150
Three days out, net laatste deload training achter de rug. Heb nog een ontzettend drukke week op t werk, maar ik voel me fit en uitgerust.
Bodyweight is nog iets te hoog, 120.9, maar dat komt goed. Er is al aardig wat af sinds een dag of drie geleden. Morgen nog rustig aan met de calorieën en dan zal ik er wel onder zitten en kan ik zaterdag nog wat laden.

die 900 gram is peanuts inderdaad, moet goedkomen.
Kan me wel voorstellen dat het daarna rust geeft een klasse hoger te gaan zitten.

Veel plezier dit weekeinde! Wie weet zie ik jullie nog.

vieze vuile vetklep

Hoe heet dat nummer wat steeds werd gedraaid voor jouw lifter Vito moest liften? Dat nummer was echt baas, vooral toen het nederlands record werd verbroken

• #3.154
Hoe heet dat nummer wat steeds werd gedraaid voor jouw lifter Vito moest liften? Dat nummer was echt baas, vooral toen het nederlands record werd verbroken

Een nr van Obey the brave dacht ik.
Zometeen wegen. Gister even op de scales gestaan en ik zat op 119,5. Dus dat moet goed komen, zeker gezien t feit dat ik echt flink naar de t*fus ben gegaan van t coachen van zeven lifters gisteren. Was een mooi dagje maar nu is het mijn moment. Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe t zal gaan.

Succes Big T

• #3.158
Wedstrijdverslag kan kort zijn.

Squat ging ok, drie goeie beurten 220-235-240. Minder dan het eerst was maar dat wist ik. Daarna enorm misselijk geworden, zweten, aan de dunne etc waardoor bench warm up heel slecht ging. 187,5 in opener ging loeizwaar, toen liggen kotsen op de wc waardoor ik tweede beurt moest laten lopen. Ik was er al helemaal klaar mee maar toch op t allerlaatste moment nog besloten 192,5 te doen in de derde beurt. Kansloos natuurlijk. Deadliftopener verlaagd naar 200 om derde plaats zeker te stellen en daarna gestopt. Dat was t dan.

Reden zal een combinatie van allerlei factoren zijn, de enorme hitte in de warm up ruimte, het gewicht dat ik nog kwijt moest in de laatste week, het feit dat ik de dag er voor van negen tot negen heb staan coachen, weinig geslapen, de zon scheen in mn ogen, de hond had mn schema opgegeten etc etc.

Volgend jaar kan het zo niet meer, als ik de tweede dag moet liften moet er iemand anders gaan coachen de eerste dag. Ik was zaterdagavond echt helemaal naar de t*fus en dat is natuurlijk niet bevorderlijk.

Wel weer genoten van de wedstrijd, met prachtige lifts en van een aantal powerhousers ook weer hele goeie resultaten.

In ieder geval thanks voor de coaching op zaterdag :) Jammer dat het voor jou vandaag een beetje in het water is gevallen :(

Terug
Naar boven