XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Tof om jou en een aantal andere PHM lifters (oa Vito) te groeten, heb van jou maar 1 squat beurt gezien, klote dat je ziek werd man. Better lck next time, met een normale voorbereiding. ;)

De warming up ruimte werd inderdaad vrij letterlijk genomen

Balen van zondag, begrijpelijk dat je de volgende keer niet meer coacht de dag van tevoren, toch bedankt voor je hulp zaterdag!
Hopelijk volgende wedstrijd en volgend jaar veel sterker terugkomen.
Ondanks alle omstandigheden toch tof dat je mee hebt gedaan en er was! :thumbs:
Niet iedereen zou dat doen namelijk :)

Die hoge halotestin doseringen word je ook misselijk van.

Zonder dollen, echt zwaar balen man.. mega veel klachten dus over die hitte ?:/ Crap geregeld dan..

coachen vergt stiekem ook erg veel van je...
en je voorbereiding was natuurlijk ook niet ideaal met die verhuizing etc.
Niet zo streng zijn voor jezelf is dan makkelijk gezegd, maar ik snap de teleurstelling.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.168
Bedankt voor de reacties allemaal. Gisteren met de grootst mogelijke moeite (en met een hoge dosis ibuprofen) de werkdag door gekomen, daarna gelijk op bed gaan liggen en zowat aan één stuk door geslapen tot vanochtend. Nu voel ik me eindelijk iets fitter worden. Dinsdags werk ik altijd thuis, dus iets meer rust nu.
Even kijken of ik vanavond al weer ga trainen. Sowieso worden de laatste weken van dit jaar wat meer freewheelend wat betreft training, en dan ga ik in de loop van de tijd eens kijken of en hoe ik wat ga veranderen aan mijn schema.

Toch na omstandigheden nog een goeie sq neergezet man.

Als er iets opviel dit NK, dan was het wel dat er bij (bijna) iedereen wel wat goed mis ging. Toch nog een harde SQ neergezet, die was echt nice

Hah stiekemerd, gelijk lekker pompen

Je gaat naar de 120+ lees ik? nice

6 pr's netjes man:o

• #3.175
Je gaat naar de 120+ lees ik? nice

Waarschijnlijk wel ja, niet omdat ik daar nu competitiever ben ofzo maar ik voel me gewoon sterker op iets zwaarder bw en heb het idee dat ik in die klasse op termijn in elk geval meer kan groeien dan in de -120. Letterlijk en figuurlijk lol.

Ik ben een week of twee geleden geïnterviewd door een dame die zich bezighoudt met lifestyle coaching of iets vaags, maar het interview zelf was wel leuk. Het gaat over het volgen van bepaalde dromen. Vandaag kwam het online, dus deel ik het hier ook even.

https://m.facebook.com/story.php?st...tory_index=0&id=394478033984730&ref=bookmarks

Laatst bewerkt:
  • #3.176
nvt

sq:

8x 100
15x 140
9x 140
12x 140

front sq 4x8 90

15min cardio

Terug