XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.321
Oplossing is safety bar squats doen om ellebogen finaal te ontzien

Klopt, als het nodig is gaat die er ook weer in. Sowieso na de DRC cup wel denk ik. Liefst gewoon reguliere low bar squats natuurlijk....

Laat in de loods weer vandaag.

Bench, touch and go
157,5x8x5

Squat
160x8x5

Fijne training. Prima idee om squat en bench even om te draaien. Nergens last van vandaag. Fingers crossed.

• #3.323
Deadlift
180x5x5

Benchpress
162,5x5x5

Slingshot benchpress, medium grip
190x3x4

Squat
185x5x5

19.15-22.50
Redelijk kapot

Ik vind dat ik al behoorlijk treuzel tussen sets door als ik 3 uur over een training doe.
Jij rust zeker tegen de 5+ minuten tussen de sets?
Mooie training wel :thumb:

• #3.326
Ik vind dat ik al behoorlijk treuzel tussen sets door als ik 3 uur over een training doe.

Ik vind t altijd wel meevallen maar t kost me gewoon veel tijd. Ik heb veel opwarming nodig en het scheelt ook dat we met een groepje trainen natuurlijk en er dus regelmatig schijven verwisseld moeten worden, rackhoogtes veranderd moeten worden of semi-homofiele grapjes gemaakt moeten worden door @TheWasp natuurlijk.

samen trainen of alleen trainen maakt een groot verschil. Als ik samen train train ik met veel minder haast

• #3.328
En ik wil gewoon uitgerust zijn voor elke set, het is niet super zwaar dit maar toch wel behoorlijk pittig. Elke rep moet gewoon perfect zijn. Zal soms best eens vijf minuten duren ja.

Kom je nou met je kont van de bank tijdens slingshot banken of lijkt dat zo?

Chill dat je weer gewoon goede gewichten neer kan zetten T

Overweeg je om compleet over te gaan op Highbar Squats als je daarmee blessures kan omzeilen aan je elleboog?

En ik wil gewoon uitgerust zijn voor elke set, het is niet super zwaar dit maar toch wel behoorlijk pittig. Elke rep moet gewoon perfect zijn. Zal soms best eens vijf minuten duren ja.
Dit wordt zo onderschat, maar is zo enorm belangrijk.

• #3.336
Chill dat je weer gewoon goede gewichten neer kan zetten T

Overweeg je om compleet over te gaan op Highbar Squats als je daarmee blessures kan omzeilen aan je elleboog?

Thanks.
Nee.

Dit wordt zo onderschat, maar is zo enorm belangrijk.

Dit

Dit zijn wel de volumes. Goed getraind, ben trots op jou!

Gewicht laden is ook enorm belangrijk.

En dit

High bar squat
165x3x10

Benchpress
152,5x3x8

BOR
120x8x4

Db flyes
30x10x4

Pushdowns
30x15x4

2,5 uur, flink door getraind en gesuperset. Prima lichte training zo. Morgen pittige training.

Nette flyes.

• #3.338
Four weeks out

Bedoeling van vandaag was tot een gewicht opwerken in de buurt van openers op sq bp en dl en daarna nog volume op alles maar ik was weer zo laat in de loods dat dat echt nachtwerk zou zijn geworden. Dus alleen de 'conservative maxes' en volume morgen.

Squat
160
190
210
222,5x1x2

Benchpress
130
160
175
185x1x2

Deadlift
140
180
220

Op papier lijkt t niks en is het ook niks maar ik was hier toch wel blij mee. Gewoon echt goede harde reps dit. Zeker op bp en dl, misschien open ik daar nog wat hoger. Sq zat ongeveer op opener denk ik. Geeft goede moed voor wanneer ik straks goed uitgerust ben.

Ik ga nu niet meer in de buurt van deze gewichten komen, misschien 1 week out nog tot laatste trainingsbeurten ofzo. Voorlopig gewoon nog volume rammen.

• #3.339
Squat
170x6x4

Benchpress
165x4x3
165

Pulldowns
4x10

• #3.340
Deadlift
185x5x5

Benchpress
170x3x8

Slingshot benchpress, medium grip
200x2x2
200x1

Daarna nog squats, in linkerbil zit al lange tijd iets niet lekker en nu ineens veel pijn, kon niet eens meer unracken.
Echt geweldige voorbereiding weer zo. DRC worden gewoon lichte beurten, ben te fucked up nu fysiek en mentaal

Terug
Naar boven