Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
Squat
205x3x5

Benchpress, touch and go
160x8x3
160x6

BOR
120x8x4

JM press
100x8x5

• #3.342
Nieuwe loods

Nog 5,5 week...

• #3.343

• #3.344
High bar sq
170x3x10

Deadlift
210x3x5

RDL
165x8x4

Hypers
Bw+green bandx10x5

Weinig tijd, alles gesuperset. Dit weekend ook een beetje krap qua tijd en daarna vier dagen op schoolreis naar Parijs dus verre van ideaal allemaal.

Parijs kun je trainen. Doe ik ook ieder jaar. Halverwege de champs d'e zit een super luxe gym. Online proeftraining invullen kun je gratis anders 30e voor een keer. Wij hebben altijd een paar uur dat leerlingen rondwandelen en docenten ook de tijd hebben en we daarna weer bij de arc afspreken. In die tijd ga ik altijd met een collega trainen. Squat is lastig maar wel dl en bench bv te doen.

• #3.346
Parijs kun je trainen. Doe ik ook ieder jaar. Halverwege de champs d'e zit een super luxe gym. Online proeftraining invullen kun je gratis anders 30e voor een keer. Wij hebben altijd een paar uur dat leerlingen rondwandelen en docenten ook de tijd hebben en we daarna weer bij de arc afspreken. In die tijd ga ik altijd met een collega trainen. Squat is lastig maar wel dl en bench bv te doen.

Mja dat is er toch echt niet van gekomen. Met een enorm grote groep leerlingen op stap, wel een middagje vrij gehad van 13.30-16.30 maar toen was ik helemaal kapot en heb ik bij roland garros op de tribunes gezeten.

Begin van de avond terug gekomen. Morgen weer trainen.

• #3.347
Squat
200x1x4

Benchpress
175x1x3

Deadlift
210

pissening veel volume

• #3.349
Verstandig besluit!
Nu goed evalueren waardoor de blessures komen..
Het organiseren van je trainingen..... of

• #3.351
Verstandig besluit!
Nu goed evalueren waardoor de blessures komen..
Het organiseren van je trainingen..... of

Alle drukte om het trainen heen ook vooral, kids, relatie, werk, studie, privé-omstandigheden, etc. Het zijn vooral allerlei kleinere pijntjes die ook niet echt zo maar over zullen gaan maar er steeds meer bij zijn gaan horen. Het telt wel allemaal op en frustreert. Maar ik heb ook last van m'n bdw, ik heb twee dagen bij moeten komen van vier dagen lopen door Parijs, dat is niet normaal. Pijn aan m'n rug, heupen, knieën, enkels. Ik denk dat ik niet fatsoenlijk zou kunnen leven in de 120+ dus ik ga maar eens werk maken van wat gewicht verliezen, heb nu toch een half jaar de tijd. Rustig terug naar ~115 ofzo, dan voel ik me gewoon veel beter.

• #3.352
Paar weken ub/lb nu. Snellere trainingen, komt wel goed uit nu aan het einde van het schooljaar.

Benchpress, touch and go
120x8x8

Pulldowns
60x10x4

JM press
90x10x4

Swiss bar strict press
65x8x4

Rope pushdowns
20x10x4

Cut is gestart dus high rep om de lijnen erin te beuken

• #3.353
Wat getraind nog maar niet enorm de moeite.

Vandaag gecoacht op de drc cup, we hadden een nieuwe lifter die zich meteen geplaatst heeft voor het NK, met 8/9 beurten. Prima kerel en erg blij dat we weer een NK lifter erbij hebben. @TheWasp heeft ook goed gelift vandaag.

Verder ben ik uitgenodigd om op de West-Europese kampioenschappen in Turijn te gaan tillen in september. Ondanks het feit dat het nu niet zo lekker gaat heb ik hier natuurlijk direct ja op gezegd. Het is super gaaf om Vito naar een WK te zien gaan en anderen succesvol te zien liften maar ik ben eigenlijk gewoon ontzettend blij dat ik het nu ook eens op een internationaal toernooi mag laten zien. Als dit geen motivatie geeft weet ik t ook niet meer. Wel #ripcut

Succes met de bulk

ga je in de wedstrijd in de -120kg of +120kg meedoen?

• #3.356
-120

• #3.357
Nieuw schema, ik heb twaalf weken: blokken van 6-4-2 weken tot aan WEC. 6 weken volume met progressive overload, 4 weken pieken en 2 weken taper incl deload. Week 1 in bijlage. 4 x sq, 3x bp, 2 x dl per week (daarnaast nog high bar sq, cgbp, rdl en sldl). Uitgaande van 240-200-240 op t moment.

Bijlagen

• #3.358
W1D1

Squat
145x8x6

Benchpress
130x6x6

Slingshot benchpress, medium grip
170x3x4

Pulldowns
60x10x5

JM press
80x10x5

Pushdowns
30x10x4

Alles lekker hard. Weer echt tot op t bot gemotiveerd.

waarop is eigenlijk de keuze gebaseerd om wat hogere reps te doen? Over het algemeen zie je juist heavy weight lifters wat lager in reps zitten en wat meer intensiteit. Just my 2 cents

Verder ben ik uitgenodigd om op de West-Europese kampioenschappen in Turijn te gaan tillen in september. Ondanks het feit dat het nu niet zo lekker gaat heb ik hier natuurlijk direct ja op gezegd. Het is super gaaf om Vito naar een WK te zien gaan en anderen succesvol te zien liften maar ik ben eigenlijk gewoon ontzettend blij dat ik het nu ook eens op een internationaal toernooi mag laten zien. Als dit geen motivatie geeft weet ik t ook niet meer. Wel #ripcut

Nice, zie ik je daar :) Op welke basis wordt er in Nederland gekozen wie er mee mag?

Terug
Naar boven