MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Shit, flinke volumes weer.

• #3.384

Wat vind je van die cuffs?

• #3.386
Ja prima dingen, t geld wel waard in mijn geval. Veel minder elleboog pijn en zitten niet zo in de weg als elbow sleeves. Heb ze altijd om eigenlijk bij sq en bp
Ik merk tijdens highbar squats dan ik wat steken in m'n elleboog krijg. Nothing big, maar wel wat vervelend. Dit zou dus een uitkomst kunnen zijn?

Ik merk tijdens highbar squats dan ik wat steken in m'n elleboog krijg. Nothing big, maar wel wat vervelend. Dit zou dus een uitkomst kunnen zijn?

Haha lel.

Mensen krijgen last van elleboog door low bars en gaan high bar doen. En jij krijgt door high bar last :o.

• #3.389

Het lost het probleem natuurlijk niet op maar vermindert de pijn wel, bij mij althans. Je kunt ook eens kijken naar je handplaatsing, eventueel wat verder naar buiten. Mogelijk een mobiliteitsissue in je schouders, daar kun je ook aan werken.

Doe overigens sowieso steeds meer aan mobility drills voor m'n schouders naarmate ik ouder word, geen slecht idee om daar wat vroeger mee te beginnen, zeker als je frequent bencht.

• #3.390
Haha lel.

Mensen krijgen last van elleboog door low bars en gaan high bar doen. En jij krijgt door high bar last :o.

Het lost het probleem natuurlijk niet op maar vermindert de pijn wel, bij mij althans. Je kunt ook eens kijken naar je handplaatsing, eventueel wat verder naar buiten. Mogelijk een mobiliteitsissue in je schouders, daar kun je ook aan werken.

Doe overigens sowieso steeds meer aan mobility drills voor m'n schouders naarmate ik ouder word, geen slecht idee om daar wat vroeger mee te beginnen, zeker als je frequent bencht.
Hm, misschien omdat ik m'n wijsvinger hier plaats
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zal eens proberen wijder te pakken, thanks

edit: Ik zet m;n duim daar neer.

Ik las ergens terug bekken/rug issues, mogelijk dat daardoor ook de schouderpijn wordt veroorzaakt.
Een en ander kan invloed hebben op elkaar. Soms heeft Chris Duffin wel waardevolle Youtube filmpjes met daarin wat mobility drills

• #3.393
W2D1

Squat
150x8x6

Benchpress
135x6x6

Slingshot benchpress, medium grip
175x3x4

Pulldowns
65x10x5

JM press
85x10x5

Pushdowns
35x10x4

• #3.394
Ik las ergens terug bekken/rug issues, mogelijk dat daardoor ook de schouderpijn wordt veroorzaakt.
Een en ander kan invloed hebben op elkaar. Soms heeft Chris Duffin wel waardevolle Youtube filmpjes met daarin wat mobility drills

Denk dat die bekken- en rugissues meer te maken hebben met scheefstand in heupen wat weer mede veroorzaakt wordt door linkerbeen dat wat langer is dan rechter. Maar thanks :)

• #3.395
BW steady aan t dalen, 118.5 in de ochtend. Rustig nog een paar weekjes wat kilo's er af zodat ik kan laden voor de WEC

Wat een volumes zeg! Hoe lang doe jij ongeveer over een training zoals die van zondag?

• #3.397
Eet jij tijdens je trainingen dan?

Terug
Naar boven