Volgens mij doet hij van alles tijdens zijn trainingen, anders heeft ie toch helemaal nergens meer de tijd voor met dit soort marathon sessies....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij doet hij van alles tijdens zijn trainingen, anders heeft ie toch helemaal nergens meer de tijd voor met dit soort marathon sessies....![]()
mails beantwoorden of gewoon stukken lezen doe ik trouwens ook regelmatig ja
verder natuurlijk voornamelijk selfies maken en instagrammen
geen maaltijden natuurlijk, maar ik heb altijd wel wat repen/bananen/monster oid bij me ja
mails beantwoorden of gewoon stukken lezen doe ik trouwens ook regelmatig ja
verder natuurlijk voornamelijk selfies maken en instagrammen
Liever traag en goede reps en sets draaien dan overhaasten en lelijke reps en sets draaien.
Speciaal voor jou en @DieNase heb ik er vandaag 'maar' 2u20m over gedaan!
W2D2
Deadlift
185x4x6
Squat
180x5x7
RDL
140x8x4
Hyper extensions
BW+green band x 12x4
Hypers ipv hip thrusts want ik had geen zin om dat weer allemaal neer te zetten.
Geen super training, alles voelde zwaarder dan normaal. Het was zo godvergeten warm en ik was de hele dag op watersportkamp geweest met school en ik had te weinig gegeten en een t*fus end gefietst en de zon scheen in m'n ogen en de hond had m'n schema opgegeten. Verder wel gewoon de sets gedraaid dus prima.
Liever traag en goede reps en sets draaien dan overhaasten en lelijke reps en sets draaien.
Speciaal voor jou en @DieNase heb ik er vandaag 'maar' 2u20m over gedaan!
W2D2
Deadlift
185x4x6
Squat
180x5x7
RDL
140x8x4
Hyper extensions
BW+green band x 12x4
Hypers ipv hip thrusts want ik had geen zin om dat weer allemaal neer te zetten.
Geen super training, alles voelde zwaarder dan normaal. Het was zo godvergeten warm en ik was de hele dag op watersportkamp geweest met school en ik had te weinig gegeten en een t*fus end gefietst en de zon scheen in m'n ogen en de hond had m'n schema opgegeten. Verder wel gewoon de sets gedraaid dus prima.

In voor how to filmpjes van phm/ss powerhouseAls je die jongen naar how-to filmpjes op youtube doorverwijst, dan ben je eerder klaar