MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.402
  • #3.403
Volgens mij doet hij van alles tijdens zijn trainingen, anders heeft ie toch helemaal nergens meer de tijd voor met dit soort marathon sessies.... ;)

mails beantwoorden of gewoon stukken lezen doe ik trouwens ook regelmatig ja

verder natuurlijk voornamelijk selfies maken en instagrammen

geen maaltijden natuurlijk, maar ik heb altijd wel wat repen/bananen/monster oid bij me ja

Oke oke. Geen gek idee eigenlijk. Doet mij weer denken aan de tijd dat ik op 63 kg begon met trainen. Ik MOEST van mn trainingsmaat destijds iets van vloeibare koolydraten drinken tijdens de training (melk, massgainers etc..)

mails beantwoorden of gewoon stukken lezen doe ik trouwens ook regelmatig ja

verder natuurlijk voornamelijk selfies maken en instagrammen

Dat laatste is simpelweg essentieel voor een beetje een productieve training.

3.5 uur... dan ben je gewoon echt traag :p

• #3.407
3.5 uur... dan ben je gewoon echt traag :p

Liever traag en goede reps en sets draaien dan overhaasten en lelijke reps en sets draaien.

Speciaal voor jou en @DieNase heb ik er vandaag 'maar' 2u20m over gedaan!

W2D2

Deadlift
185x4x6

Squat
180x5x7

RDL
140x8x4

Hyper extensions
BW+green band x 12x4

Hypers ipv hip thrusts want ik had geen zin om dat weer allemaal neer te zetten.

Geen super training, alles voelde zwaarder dan normaal. Het was zo godvergeten warm en ik was de hele dag op watersportkamp geweest met school en ik had te weinig gegeten en een t*fus end gefietst en de zon scheen in m'n ogen en de hond had m'n schema opgegeten. Verder wel gewoon de sets gedraaid dus prima.

• #3.408
NSFW

Liever traag en goede reps en sets draaien dan overhaasten en lelijke reps en sets draaien.

W2D2

Deadlift
185x4x6

Squat
180x5x7

RDL
140x8x4

Hyper extensions
BW+green band x 12x4

Hypers ipv hip thrusts want ik had geen zin om dat weer allemaal neer te zetten.

Geen super training, alles voelde zwaarder dan normaal. Het was zo godvergeten warm en ik was de hele dag op watersportkamp geweest met school en ik had te weinig gegeten en een t*fus end gefietst en de zon scheen in m'n ogen en de hond had m'n schema opgegeten. Verder wel gewoon de sets gedraaid dus prima.

Waarom zouden je sets en reps lelijk worden van een klein beetje tempo in je training, ik zeg niet dat je na anderhalve minuut weer op moet springen en moet gaan maar dit is weer het andere uiterste. Even snel gerekend neem je ongeveer tussen 7 en 8 minuten rust tussen sets, als je dat nodig hebt om bij te komen van sets met dat percentage van je 1rm op die reps dan is er iets niet goed. Gaat er me vooral ook om dat niemand 3.5 uur strak gefocused blijft, en je sets op deze manier dus juist minder worden.

Buiten dit alles heb je het ook vaak over tijdsgebrek, op een simpele manier kun je zo weer een uur winnen.

Geen haat verder hoor maar het lijkt me gewoon op meerdere manieren effectiever

W2D2

Deadlift
185x4x6

Squat
180x5x7

RDL
140x8x4

Hyper extensions
BW+green band x 12x4

:cheer:

• #3.411
Die zondag was gewoon wat langgerekt en traag, normaal is het wat korter. En ik log al m'n warm up sets niet, en alles wat ik doe aan stretching voor en tijdens de training ook niet, dus die berekening klopt sowieso niet. De spullen klaar zetten en weer opruimen, omkleden voor en tijdens training komt er ook nog eens bij. Ik kom op zo'n 3-4 minuten tussen sets op een gemiddelde training en dat vind ik inclusief riem om doen, wraps, set up et cetera niet meer dan normaal.

Verder maak ik me er op het moment totaal niet druk om maar schijnbaar mijn logvolgers wel. Ik train prima op deze manier en ik ben hier heel tevreden mee.

Dus klaar zo denk ik.

Heb andere dingen om me druk over te maken :p merkte het gewoon op :D

t*ring die wifebeater maakt het wel af kerel. Texas hillbilly wifebeater met soort smerigheid er over heen, of bewerk je die filmpjes met het instagram 'dirty perv' filter? Verder indrukwekkende gewichten. Massa is traag, setjes in deze klasse gaan minder snel jwt.

Stelletje druktemakers hiero!

• #3.415
W2D3

Paused sq
172,5x3x7

Benchpress
160x3x7

BOR
110x10x5

CGBP, touch and go
110x10x5

Db flyes
32x8x4

Tussendoor naar Vito's wedstrijd gekeken en een nieuwe jongen veel geholpen en uitgelegd dus het was weer een lange training, sorry jongens.
Kwaad naar huis gegaan vanwege de kutwedstrijd van V

• #3.416
Paused squats gaan er uit denk ik want ze zijn nauwelijks effectief voor mijn stijl van squatten heb ik het idee, dus op deze dag gewoon reguliere squats erbij.

Als je die jongen naar how-to filmpjes op youtube doorverwijst, dan ben je eerder klaar

wow jij traint wel lang zeg ouwhoer

Terug
Naar boven