BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat underground wel wat hebben, maar snap heel goed dat je met een ruimtegebrek zit na een tijdje![]()
Is ook wel zo en dat ga ik ook echt wel missen, je levert een stuk autonomie in en dit was gewoon echt ons eigen stekje ook. Maar we gaan hier veel voor terug krijgen. Wedstrijden organiseren, veel meer toegankelijk voor nieuwelingen, samenwerking etc etc.
De hele ruimte is 500m2, ons stuk is ongeveer 75m2. Ruim twee keer zo groot als wat we nu hebben. Met mogelijkheid op nog meer uitbreiding later. Achter de bar die je op de foto ziet zijn nog kleedkamers, toiletten en douches. Bij wedstrijden zoals de mockmeet, NK junioren raw en de beginnerswedstrijd mogen we de gehele ruimte gebruiken. Groot zat denk ik. Waar nu die dozen staan op de foto komt nog een andere afscheiding, wij krijgen dus dat voorste stuk op de foto, waarvan je maar een klein deel ziet nu

Ik heb helemaal geen bepaalde haat tegen je, sterker nog ik heb nog steeds op het programma staan een keer met die PHM clan te komen trainen. De keren dat ik je irl ontmoet heb was altijd vriendelijk en je lijkt me verder gewoon een geschikte kerel. Die inschatting maak je dus verkeerd en verwar je met dat ik af en toe best kritisch mag zijn toch?Beter lezen misschien. Ik had het bij 'pseudo wetenschappelijk' en 'masseren en warm houden' helemaal niet over triggerpoints en myofasciale pijn, maar over dry needling. Even googelen leert ook mij bvb dat de wetenschap hier zeker geen eensluidend oordeel over velt, het Nederlands genootschap voor fysiotherapie stelt bijvoorbeeld dat de effectiviteit van dry needling niet sluitend bewezen is en het vennootschap tegen kwakzalverij zegt zelfs dat de effectiviteit in het geheel niet bewezen is.
Pas daarna heb ik het over triggerpoints en myofasciale pijn, waarvan ik inderdaad het idee heb dat het fancy termen zijn voor vroegere oerhollandsche begrippen als verharde spieren en stijfheid, hoe dat dan behandeld dient te worden, daar heb ik het absoluut niet over gehad. Mijn enige kanttekening was dat men tegenwoordig nogal snel plat ligt vanwege allerlei triggerpoints terwijl ik denk dat je vaak prima gewoon door kunt gaan. Naast het feit dat je natuurlijk behandeld moet worden.
Ik ben niet zo vaak geblesseerd en kan er prima mee of omheen trainen, en laat me behandelen wanneer nodig. Ben ook altijd gewoon blijven trainen, weer hersteld van blessures en sterker en beter geworden. Maar toch bedankt voor de pun. Hoe zit het met jouw zieke gains ook alweer precies?
Ik begrijp dat je een bepaalde haat tegen mij hebt om wat voor reden dan ook maar misschien kun je de volgende keer even checken waar je op reageert voordat je je toetsenbord in elkaar ramt van woede.

een goede fysio of manueel therapeut schrijf ik wel iets hoger aan dan een foam roller trouwens![]()
Mislopende communicatie ligt zowel aan de zender als de ontvanger...Ik denk dat je dan gewoon je sarcasme meter even aan moet zetten, want dit was een reactie op iemand anders waarin ik juist aan geef dat die foamroller misschien eens aan de kant moet en mensen beter naar een goeie fysio of manueel therapeut zouden gaan.

Gym ziet er heel mooi uit. Wel jammer dat ik geen lompe ragmuziek hoor op de achtergrond