XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

wat sinds wanneer heb je een tatoeage

Wanneer je dit tng doet en je het (nipt!!!:fire:) haalt dan heb je die rode bloedcellen volledig opgerekt en kunnen die weer gevult worden waardoor je grote balon hamstrings krijgt.

focus op de stretch zodat je ruimte maakt voor de spier om te groeien

Wanneer je dit tng doet en je het (nipt!!!:fire:) haalt dan heb je die rode bloedcellen volledig opgerekt en kunnen die weer gevult worden waardoor je grote balon hamstrings krijgt.

Het vele eten dient dus alleen maar voor een volledig opgerekte buik zodat er meer ruimte is voor spieren in de buik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.525
  • #3.526
Squat
165x8x6

Benchpress touch and go
145x8x6

BOR
110x8x4

JM press
105x8x4

Triceps biceps

Deze volumes...

Minicut geëindigd op 115.7 vanmorgen, van ~121 week of 6-7 geleden. Bench lijdt er het meest onder, wel verwacht eigenlijk. Nu langzaamaan weer meer eten.

Check je barpath

• #3.533
Misschien heb je hier iets aan:

• #3.536
Squat
185x3x10

RDL
160x6x5

Morgen reguliere deadlifts en bench, weinig puf vandaag

• #3.537
Squat
170
190
210
222,5
190x3x5

Benchpress
130
160
180
187,5
170x3x5

Deadlift
180
220
230
182,5x5x6

640 voor ongeveer openingsbeurten, prima. Gingen allemaal solide en hard. Hopelijk met een goeie peak naar de 700+ weer. Ben nu 8 kilo lichter dan tijdens de 725 op de drc cup van vorig jaar dus misschien kan ik weer in de buurt van die wilks score komen ook. Bench lijdt nog steeds t meest onder t bw verlies.

• #3.538

High volume training lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen als ik het goed begrijp. Indrukwekkende 'maxes' in ieder geval!

• #3.540
High volume training lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen als ik het goed begrijp. Indrukwekkende 'maxes' in ieder geval!

bedankt, het is nog wel een stukje van waar ik was en zeker een eind van waar ik wil zijn maar gezien de matige staat waarin ik was een maand of twee geleden ben ik wel tevreden. Ben nog maar halverwege de voorbereiding op wec dus ik hoop wel op meer nog.

Terug
Naar boven