Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Heb je een reden om naar beneden te kijken eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.562
Heb je een reden om naar beneden te kijken eigenlijk?

Ja en nee. Het was altijd meer vooruit kijken dan naar beneden maar langzaamaan ben ik steeds meer naar beneden gaan kijken. Beetje rippetoe style. Hipdraahhve.
Het voelt gewoon goed zo, ik heb geen enkel probleem met naar voren dreigen te vallen oid en ik heb t gevoel dat mn hoofd zo mooi in een lijn met mn ruggengraat staat. Op wedstrijd kijk ik altijd wel even naar voren naar de scheids zodat ie weet dat ik klaar ben voor het squatsignaal maar als ik dan brace gaat de kop weer schuin naar beneden.

Kan een hoop van je leren, in :).

Na een rustdag zit ook vaak minder goed 'in de flow'. Vreemd eigenlijk..
Verschilt jouw kcal inname op rustdagen van trainingsdagen?

• #3.565
Kan een hoop van je leren, in :).

Welkom, thanks :)

Na een rustdag zit ook vaak minder goed 'in de flow'. Vreemd eigenlijk..
Verschilt jouw kcal inname op rustdagen van trainingsdagen?

Ja meestal 5-600 kcal minder. Ik had gister ook vrij weinig gegeten voor het trainen en daarnaast scheen de zon in m'n ogen en had de hond m'n schema opgegeten.

Net sponsorpakket van titan binnen gekregen: twee paar yellow jacket kneesleeves, singlet, signature gold wrist wraps, deadliftsokken, trainingsbroek en -jack en een paar shirts. Good stuff!

Zelf eet ik dus ook vrijwel altijd minder goed op rustdagen en ik denk dat daar het probleem ligt ;)

Gaaf zeg, zo een sponsor!!

• #3.567
Zelf eet ik dus ook vrijwel altijd minder goed op rustdagen en ik denk dat daar het probleem ligt ;)

Gaaf zeg, zo een sponsor!!

Ik eet wel echt bewust minder op een rustdag omdat ik niet te veel wil aan komen. Op zich logisch om op een rustdag wat minder te eten dan op een trainingsdag toch?

Ik eet wel echt bewust minder op een rustdag omdat ik niet te veel wil aan komen. Op zich logisch om op een rustdag wat minder te eten dan op een trainingsdag toch?

Tja, als het je niet te veel wil aankomen is het in theorie wel goed om minder te eten op rustdagen ivm minder verbranding.
Echter ben ik er van overtuigd dat je training vooral afhankelijk is van wat je de dag VOOR de trainingsdag hebt gegeten. Ik probeer mijn inname dan ook goed hoog te houden op rustdagen de laatste tijd.

• #3.569
Squat
200x3x5

Benchpress
165x3x5

1-board benchpress
140x3
160x3
170x3
180x3
185x2

Floorpress
145x5x5

JM press
100x8x4

Pushdowns
30x10x4

volgens mij kijkt hij gewoon omlaag omdat hij zich schaamt omdat hij niet het dubbele aan het tillen is

• #3.571
Squat
140x3
170x2
190
205
215
222,5x2
210x2x5

Benchpress
130x3
160
175
185x2
175x2x5

Slingshot benchpress
180x3
190x3
200x3

Deadlift
140x3
180
200
220x2
207,5x2x5

Pfoe. Dat laatste setje moest wel echt uit je tenen komen he!! Last van sterretjes daarna..?

• #3.574
Pfoe. Dat laatste setje moest wel echt uit je tenen komen he!! Last van sterretjes daarna..?

Ik neem aan dat je mn squat bedoelt. Nee viel wel mee. Ben nooit een hele snelle squatter geweest, zit nog best wat in. Tweede rep kwam ik iets te veel naar achteren waardoor ie wat zwaarder werd

Ik neem aan dat je mn squat bedoelt. Nee viel wel mee. Ben nooit een hele snelle squatter geweest, zit nog best wat in. Tweede rep kwam ik iets te veel naar achteren waardoor ie wat zwaarder werd

Ja, de squat uiteraard! Dat verklaart een hoop. Op video lijkt het haast wat spannend te worden :P.

Waarom draag jij knee wraps?

Bench ging goed hard

• #3.579
Dat zijn sleeves

Ja sleeve stelletje mierenneukers.

Vraag blijft zelfde.

Terug
Naar boven