Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Ik vind het bruut hoor, chins op 120 kg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
Thanks @Starx6673

Deadlift
180x6x4

Squat
200x4x5

Benchpress
160x5x4

Veel moeten schuiven met trainingen deze week, ik had deze training eigenlijk gisteren willen doen maar dat ging niet. Morgen centrale WEC-training in Nijmegen waar ik wat zwaarder zal gaan dus besloten om alle assistance achterwege te laten verder vandaag. Misschien dat ik daar morgen nog aan toe kom.

Erg fijne training.

• #3.603

• #3.604
Centrale training in Nijmegen

Squat
215x2x4

Bench press
180x2x4

Duurde echt extreem lang allemaal omdat veel mensen in pak liftten. Geen tijd en puf meer voor deadlifts.

Netjes baas.

Moet zeggen dat zo adhv je filmpjes je jou geen 120 kg bw zou geven. 187 cm volgens profiel. Je oogt niet vatsig, gewoon wat goede massa her en der aan het frame? Of verbergt de riem je galve gut?

• #3.606
Netjes baas.

Moet zeggen dat zo adhv je filmpjes je jou geen 120 kg bw zou geven. 187 cm volgens profiel. Je oogt niet vatsig, gewoon wat goede massa her en der aan het frame? Of verbergt de riem je galve gut?

Er zit wel wat vet op maar ik heb wel wat gecut de afgelopen maanden. Van 122,5 ofzo naar 115,5 een week of drie geleden, nu weer 117,5. 1m87 idd. Foto bijlage was ik op mn zwaarst in mei vorig jaar, tegen de 125 kilo. Van die taille is aardig wat af wel.

image.jpeg

• #3.607

Samen nog wat 4-0-4 tempo squats op een driedubbele verhoging met een stok tussen je reet gedaan?

• #3.612
stop eens

nog 1 like voor 3000 tymboo

je kan 't

• #3.614
wauw wat een prestatie

bedankt @BeastMode0N

Misschien een goed moment om eens afstand te nemen van dbb?

• #3.616
De hele week heel erg naar de klote geweest van de training in Nijmegen, of gewoon van de accumulatie van volume van de afgelopen weken/maanden. Maandag de training afgekapt na een paar sets en de rest van de week twee deload trainingen gedaan. Pijn aan linkerlies, rechterkuit, onderrug, quads, ellebogen en rechterschouder. Vooral die lies, kuit en schouder waren erg vervelend. Ook nog een fysio sessie gehad om alles even langs te lopen.

Vandaag wilde ik toch opwerken tot ~eerste beurten of iets zwaarder.

Squat
tot 225x1x3

Bench press
190x1x2

Deadlift
230
240

Erg prima dit, blij dat alles weer redelijk pijnloos gaat en dat dit allemaal prima beurten waren. Alleen de lies was nog wat gevoelig, wel mee uit kijken. Ik ga de komende week het volume wel al flink verlagen, eigenlijk eerder en drastischer dan ik had gewild maar het moet maar. Wil niet te ver gaan overreachen.

Laatst bewerkt:
Lekker man die 3 plate bench!

• #3.620
Terug
Naar boven