- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Waarom draag jij ze niet is eerder de vraag.Ja sleeve stelletje mierenneukers.
Vraag blijft zelfde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom draag jij ze niet is eerder de vraag.Ja sleeve stelletje mierenneukers.
Vraag blijft zelfde.
Ja sleeve stelletje mierenneukers.
Vraag blijft zelfde.
ach je impliceert dat ik iig iets neukJa sleeve stelletje mierenneukers.
Vraag blijft zelfde.
Er is wel een flink verschil tussen sleeves en wraps. Ik draag ze omdat het mag, omdat ze m'n knieën goed warm houden en omdat je misschien een paar kilo er uit haalt. Ik draag ze trouwens op al mijn filmpjes, al jarenlang, alleen dit zijn nieuwe.
Warm, als in niet koud.
Probeer het maar eens, het houdt de boel gewoon net wat warmer en strakker bij elkaar. Knieën zijn al zo gevoelig. Zeker als je wat langer rust pakt tijdens de setjes is het ideaal om warm te houden.Squat je in een koelcel? Hoe warm moeten je knieën zijn dan en hoe houden sleeves dan je knieën warm, hoe werkt het precies?
Ben niet de grootste expert hierin, maar gewrichten werken beter als ze opgewarmd zijn. Als je lang rust zouden ze anders koud worden. Ook heb ik ooit vernomen dat knieën beter presteren onder compressie, maar dat weet ik niet heel zeker.Squat je in een koelcel? Hoe warm moeten je knieën zijn dan en hoe houden sleeves dan je knieën warm, hoe werkt het precies?
hoe houden sleeves dan je knieën warm, hoe werkt het precies?
Dit inderdaad. Kan er niks dan goeds over zeggen, vooral voor een ouwe knakker als ik. Ze kunnen wel flink meuren, dus een wasbeurtje is af en toe hoognodig.Warm houden van het gewricht - net zoals een elbowsleeve of een wrist wrap dat ook doet - , compressie, minder patella beweging, blessurepreventie. Voordelen zijn legio.
Dit inderdaad. Kan er niks dan goeds over zeggen, vooral voor een ouwe knakker als ik. Ze kunnen wel flink meuren, dus een wasbeurtje is af en toe hoognodig.
Vandaag fysio geweest, dry needling in traps en deep tissue massage in lats en schouders. Paar wervels recht gezet en rechterschouderblad terug op z'n plek geschoven. Twee dagen verplicht rust. Anders kwam de fysio me slaan. Ik ga maar eens niet hardcore doen en gewoon vandaag en morgen niet trainen.
Soortgelijke ellende ken ik ook met bekken (SI gewicht).
Deze is ook eens ''recht'' gezet.
Wat ik mij altijd afvraag is het nou echt rechtzetten in de zin dat botten tov elkaar verschuiven, of is het bepaalde overactieve spieren ontspannen en zo balans krijgen in het lichaam ?