MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.641

• #3.642
Trainingen worden steeds minder frequent, minder volumineus en soberder

Gisteren

Deadlift
185x6x4

Hypers
BWx12x5

RDL
140x6x4

Vandaag

Squat
200x2x5

Bench press
160x2x5

Slingshot bench press, medium grip
180x2x4

Pulldowns & pushdowns

De meeste pijntjes trekken langzaam aan weg. Nog maar acht dagen...

• #3.643
Deadlift

195x2x4

Hypers
BWx12x5

Leg curls / extensions met band

Foam rollings

Laatste deadlifts op redelijk percentage voor de meet

Wat hoop je neer te zetten op de meet?

• #3.645
Wat hoop je neer te zetten op de meet?

Geen idee, ik weet serieus m'n openers nog niet eens zeker. Zondag laatste relatief zware training op sq en bp en dan zal ik wel een idee hebben. Alle pijntjes moeten wegtrekken en alle fatigue weg en dan kan het misschien wel wat moois worden. Ik hoop in elk geval op 700+. Straks ook gewoon een paar dagen in stealth mode met zo weinig mogelijk afleiding van social media etc. Goed eten, goed slapen. Ik heb nog een kilo bw ruimte ongeveer in m'n klasse. Alles moet nu gewoon eens een keer echt goed gaan. Er is geen grote strijd in de klasse ws maar ik wil hier gewoon m'n beste wedstrijd draaien.

• #3.646
Volgende week vrijdag lift ik trouwens om 10 u 's morgens, zal wel een livestream via goodlift zijn. Zal dat tzt hier posten.

• #3.648
Bedankt René!

Vandaag tot openers op sq en bench

Squat
20x10
70x5
120x4
160x2
190
210
225

Bench press
20x10
60x5
100x3
130x3
160
175
185

Verder niks, morgen en overmorgen nog twee deload sessies. Geeft lekker veel vertrouwen dit, heel fijn. Openers zullen 225-185-230 zijn normaal gesproken.

Nu eens je rust serieus nemen zodat je eens niet vermoeid + met pijntjes op het plankier staat.

• #3.650
Nu eens je rust serieus nemen zodat je eens niet vermoeid + met pijntjes op het plankier staat.

Want dat neem ik normaal gesproken niet serieus? Eigenlijk zijn alle pijntjes al weg sinds de taper/deload van de afgelopen anderhalve week. Geen pijn meer in schouder, ellebogen, kuit, onderrug. Alleen lies is nog wat gevoelig maar niet op een manier dat ik er last van heb momenteel.

Eigenlijk zijn alle pijntjes al weg sinds de taper/deload van de afgelopen anderhalve week. Geen pijn meer in schouder, ellebogen, kuit, onderrug. Alleen lies is nog wat gevoelig maar niet op een manier dat ik er last van heb momenteel.

Nice.

Awesome T.

Je bench ging hard op dat filmpje, maar squat waarom die 225 als opener nemen ?
Je moest nog behoorlijk aanzetten halverwege wat ik zag

• #3.654
#team slow squaters checkin in!! kreeg vandaag een ongevraagde spot van een wildvreemde guy tijdens mijn set omdat ik blijkbaar te langzaam squatte?? :mad::scold:

• #3.658
Vandaag ayce met werk. Was beetje aan t twijfelen of ik zou gaan maar ik woog 118,8 vanmiddag dus kon wel. Echt kapot veel gevroten en direct daarna gaan trainen. Gelukkig deload

Deload @ ~65% 1rm
Squat
155x3x5

Bench press
130x3x5

Deadlift
160x3x5

Tfoe wat voelde ik me ellendig. Lekker uitbuiken in bed

• #3.659
BW 118,9 vanmorgen

Laatste training voor WEC