AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Proficat met je 2e plek...:thumbs:mooi resultaat zeker gezien de niet altijd ideale omstandigheden wat weer eens laat zien dat een wedstrijdverloop onvoorspelbaar is en niet te vergelijken is met normale gymtrainingen.

Proficiat man! Lekker gelift.

Mooi! Volgende keer eerste plek!

Je hebt mijn doel bereikt :o

Een internationale medaille :o

Nice wedstrijd tymboo. Met name die Sq.

Gefeliciteerd met zilver. Helaas niks kunnen meekrijgen omdat de livestream het niet deed.

gefeliciteerd met je 2e plek

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.689

Morgen weer trainen. Ben nog steeds naar de klote, vooral van het banket zaterdagnacht en de terugreis die anderhalf uur nadat ik in bed lag begon

• #3.690
Gefeliciteerd met de tweede plaats. Waar vind ik de filmpjes? Livestream is niet gelukt ivm drukte hier :(.

Ik heb tot nog toe alleen twee deadlift filmpjes gezien, de rest moet ik nog krijgen, dus even afwachten... Het is wel allemaal gefilmd.

Goed gelift Tymen, was ook fijn om je even te spreken. Ik heb een filmpje van je 2de squatbeurt. Mocht niemand dit gefilmd hebben, laat dan maar iets weten.

Je had dan nog het geluk dat je 's morgens mocht liften. Ik vond het gisteren middag /avond ondraaglijk, veel te warm in de zaal.

Insgelijks man, leuk je te ontmoeten! Mooi team hadden jullie! De hitte was echt niet normaal meer inderdaad.

Hier kun je de streams terugkijken ;)

Hoe ver zat je van de nr1 en waarom proef ik toch wat ontevredenheid? Tweede plek is toch netjes? Of is dat puur om wat specifieke lifts?

En hoe zit dit financieel eigenlijk? Moet je zelf de trips betalen of heb je een bepaalde atleet status waardoor je wat subsidie krijgt? Doen je sponsoren dat?

• #3.693
Hoe ver zat je van de nr1 en waarom proef ik toch wat ontevredenheid? Tweede plek is toch netjes? Of is dat puur om wat specifieke lifts?

En hoe zit dit financieel eigenlijk? Moet je zelf de trips betalen of heb je een bepaalde atleet status waardoor je wat subsidie krijgt? Doen je sponsoren dat?

Alles zelf betalen. De reis, het hotel, inschrijfkosten, antidopingkosten, vervoer aldaar, eten etc etc. Denk bij elkaar zo'n 700 euro voor die paar dagen alleen al. Alles op eigen kosten. Krijg dan alleen kleding gesponsord van Titan, dat scheelt natuurlijk wel. Ook die kosten geven wel een druk op je wedstrijd, het trekt nogal op de gezinsbegroting, we zijn bvb niet eens op vakantie geweest deze zomer om het allemaal rond te krijgen. Dus dan wil je wel echt een goeie wedstrijd draaien ook.
Die tweede plek stond van tevoren min of meer al vast, tenzij ik of een ander zou uitbommen natuurlijk. Nr 1 was onbereikbaar en nr 3 zat een eind onder mij. Dus dat was niet echt spannend ofzo en ook geen grootse prestatie voor mij om daar tweede te worden. Ik heb gewoon flink onder mijn kunnen gepresteerd, zeker op dl. Bench had ik ook wat hoger gehoopt. Als je eerder 725 hebt gedraaid (weliswaar op 5 kg zwaarder) en nu 662,5 dan is dat gewoon niet goed. Ik wist dat ik die 725 niet zou halen maar wilde wel richting de 700 gaan, wat in elk geval een pr in deze weightclass zou zijn. Daar zat ik nu ook ver van af. Ik zat qua totaal 70 kilo van nr 1 af uiteindelijk. Ook hij presteerde (ver) onder zijn kunnen.
Ik heb trouwens die tweede deadlift terug gezien en die was zo close bij lockout. Ik stond al bijna rechtop. Ook de derde bench was een raar voorval met echt een intens lange pauze daar. Bij eventuele selectie voor latere toernooien kijken ze natuurlijk ook wel naar wat je op zo'n WEC hebt gedaan. En dat was qua totaal en wilks score gewoon niet goed genoeg.

• #3.694
  • #3.695
Deze week beetje pikkepoelie ub/lb trainingen. Ben weer bezig met een plan opstellen naar nk in december toe.

Bench press, touch and go
160x4x3
Paused
140x3x4
Wat aan t werken aan een hogere arch. Voorlopig levert t vooral extra rugkramp op.

Verder vooral geouwehoerd en wat lichte assistance. Ik ben nog steeds helemaal naar de klote van dat banket en het gebrek aan slaap daarna. Nauwelijks gegeten ook de afgelopen dagen. Morgen weer wat fitter hopelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.697
Squat
160x3x5

Deadlift
180x6x4

Hypers en RDL's

• #3.698
Weekje UB/LB gedaan op low volume low intensity, nu weer back on the grind. Volume omhoog

Squat
180x3x10

Bench press, touch and go
130x8x5

Swiss bar MP
65x6x5

BOR
100x12x4

Pushdowns en curls

• #3.699
Sinds de training van gisteren enorme pijn in mn onderrug dus ik moest even wat aangepast trainen

Larsen press
140x3x5

Db bench press
55x10x4

JM press
80x8x4

Pushdowns

Hopelijk morgen weer gewoon dl en sq

• #3.700
Weer zo'n dag, hele dag gewerkt, vrouw ziek dus kinders ook eten geven, douchen en naar bed brengen et cetera, daarna snel door naar een ouderavond met heel veel ouders tot een uur of negen en daarna pas trainen. Half tien in de loods

Deadlift
160x3x10
Week of twee last gehad van SI gewricht en nauwelijks gedeadlift. Voelde nu weer oke, heel licht ingestapt

Benchpress, touch and go
135x8x5

JM press
85x8x4

Pushdowns

En slapen aju

Terug
Naar boven