- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FYP
FYP
Bij die 235 beurt, haal je daar doelbewust de spanning van je handen polsen? Je handen rollen helemaal open en je ziet de schijven ook meedraaien.
De vraag is of je handen open draaien omdat je ellebogen bewegen, of dat het andersom is. Probeer maar eens het halter goed vast te pakken en je polsen strak/in een lijn te houden, dan kan je met je ellebogen bewegen wat je wil maar rolt het halter nog maar amper. Ook heb je minder beweeglijkheid met je ellebogen. Het is dus eerder andersom.Nee niet bewust en is iets waar ik al wel veel aan verbeterd heb. Doordat ik mn rug zo hard op span trek ik m'n ellebogen naar voren en naar beneden, en daardoor komen m'n handen soms los / draaien ze open.
Dat was eerst nog veel erger, de vingers gleden soms helemaal van de halter af. Nu is het een stuk minder doordat ik onderin niet meer zo agressief de ellebogen naar voren ram maar het is nog steeds niet optimaal. Gevolg is dat vooral bij higher rep werk de halter soms gaat rollen. Blijf er aan werken dus.