Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Dl
220x2x3

Paused dl
170x2x6

Bench press, touch and go
160x8x5

GHR
BWx6x4

Glute bridges
80x10x4

Werksets op reguliere dl die ik zondag had moeten doen vandaag gedaan, voelde eindelijk weer eens redelijk goed

• #3.782
Squat
200x3x5

Bench press
182,5x3x2
182,5x2

Deze training maar afgekapt verder want t was gewoon vreselijk. Intensiteit zou ik best aan moeten kunnen maar constant nachten van 4-5 uur draaien breekt nu wel op. Jammer dat er maar 24 uur in een dag zit.

• #3.783

• #3.784
Donderdag

Slingshot bench press
Tot 230x1

Wat back off en daarna naar huis gegaan. Het is een semi deload weekje geweest op deze manier maar dat voelde wel goed. Gisteren en vandaag geen training gehad en goed geslapen ook zodat ik morgen echt eens goed kan testen waar ik sta. Zwaarste training in prep morgen

binnekort openers testen?

Ben benieuwd :)

• #3.788
Squat
20
60
100
140
180
220
240
260

Keihard, alltime PR met ruimte over nog.

Bench press
20
60
100
140
170
190
205
212,5
Wat minder hard maar wel een PR over de laatste anderhalf jaar ofzo

Deadlift
60
100
140
180
220
250F
Tot over de knie maar deadlift blijft toch een eeuwig probleem. Het moet echt niet zo zijn dat ik alle gains die ik op squat en bench straks pak op deadlift weer inlever. Alles op alles de laatste drie weken om die deadlift goed te krijgen. Meer filmpjes volgen.

Harde squat

Wow, mooi pr zeg!

• #3.791
Bedankt mannen!!

Bench

DRC 2015 vorm?

Foock damn mooie squat!! Met nog beetje overschot zo te zien. Heel sterk die bench ook! Zag er wel je Max uit? :

Klasse T!

• #3.795
Nice man!

Wat is grootste probleem met dl?

Nice.
Tip: ik zou geen dl meer doen tot aan het NK. Enkel wat gm werk, laat de rust zijn werk doen, dit werkt imo het beste met een vastzittende dl.

• #3.798
Nice man!

Wat is grootste probleem met dl?

Ik krijg mijn heupen er niet goed doorheen wanneer de halter over de knieën is. Heupen zitten te ver van de halter af door lange bovenbenen / korte armen. Heb het ook moeilijk met de rug goed vlak te houden. Het is erg laat voor wijzigingen maar ik kreeg al de tip om iets wijder te staan zodat ik misschien met wat vlakkere rug kan lostrekken, de heupen iets dichter bij de halter heb en minder flexie in de onderrug heb wanneer de halter boven de knieën is, zodat de heupen makkelijker naar voren kunnen.

Nice.
Tip: ik zou geen dl meer doen tot aan het NK. Enkel wat gm werk, laat de rust zijn werk doen, dit werkt imo het beste met een vastzittende dl.

Ik ga toch wel blijven deadliften, niet zo zwaar meer als vandaag natuurlijk. Ik zie het als een probleem dat nog op te lossen is, ik weet ook wat het is. Minder doen op een lift heeft mij eigenlijk nog nooit geholpen, ook niet op de deadlift. Ik moet hamstrings en glutes nog sterker krijgen en ik moet zorgen dat ik in een voordeligere positie voor een goede lockout kom. Toch bedankt voor de tip :)

Ik zal morgen deadlift filmpje ook uploaden zodat men kan zien wat er mis gaat en misschien ook nog wat tips kan geven.

Wat zegt je coach?

Off heb je die niet?

• #3.800
haha nee die heb ik niet

Terug
Naar boven