XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Bezoekers in dit topic

Squat
167,5x5x7

Spoto press
160x5x7

LPD
75x8x4

Db flyes
24x10x4

Pushdowns
30x10x4

Curls
40x10x4

JM press
100x8x4

Alles gesuperset, zelfs squat en bench, toch tegen de drie uur bezig. Deze hitte...
 
Wat een trainingstijd en volume in dit weer damn! Ik was er al aan na een uur
 
Ziek hoor, die spoto presses! :wl:
 
Deadlift
180x4x7

Block pulls 10 cm
200x2x7

High bar squat beltless
140x6x6

Slee sprints 15m heen 15 m terug
50
100
125
150x4

Hypers
BWx20x3

Helemaal naar de tyfus
 
Mooie farners tan
 
Bench press touch and go
145x10x5

Slingshot bench press medium grip
180x3x6

Rows
100x10x4

LPD
60x8x4

Facepulls & front raises

Gisteren hele dag nauwelijks gegeten vanwege zonnesteek. Kotsen, diarree, alles. Vandaag weer over maar weinig energie nog, alles voelde zwaar
 
Ik ga t hier maar weer een beetje oppikken. Een kleine eight weeks out van raw nk powerlifting. NK bench gedaan eind september en daar tweede geworden, wat een flinke teleurstelling was.

Training gaat aardig alleen ik heb sinds een week of twee last van mijn linkerknie, vooral als ik onder parallel squat en moet daar dus wat omheen werken. Ik weet niet precies wat het is, hoop eigenlijk dat het gewoon wat vocht is. Bench en deadlift gaan best ok.

Vandaag

Pin squat
160x3x7

Deadlift
195x4x5

Blockpull vanaf ~6cm
180x4x4

Ab wheel
BWx8x4

Reverse hypers & hypers
 
Misschien wat meer 1-benig (stabiliteitswerk) doen?
Merk altijd als ik dat laat verslappen dat ik knieaids krijg.
 
Misschien wat meer 1-benig (stabiliteitswerk) doen?
Merk altijd als ik dat laat verslappen dat ik knieaids krijg.

Ja ik doe nu sinds anderhalve week elke training eigenlijk de hele tijd door tke's en andere one legged knie oefeningen en dat werkt aardig goed. Daardoor kan ik wel gewoon squatten en deadliften alleen dat onderste stukje onder par is nu gewoon te pijnlijk.
 
Waarom toch weer begonnen hier?
 
Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat ik dit log weer nodig heb als stok achter de deur, wat externe motivatie dus.
Het is eigenlijk een tijd lang niet goed met me gegaan.
Ik wil hier liever niet alle details over die periode delen, maar laten we het een burnout noemen.
Van maart tot oktober van dit jaar heb ik hierdoor totaal niet getraind. Ik ben wel in beweging gebleven en goed blijven eten, dat draagt wellicht bij aan een betere comeback.

Vijf weken geleden ben ik weer begonnen met trainen. Ik ben letterlijk gestart met 5x5 lege halter op alles in de allereerste training en daarna met vrij grote stappen omhoog gegaan. Uiteindelijk na vier weken gestopt met elke training lineair verhogen op 3x5x170 squat, 3x5x150 bench en 3x5x175 deadlift. Dit viel me nog niet tegen. Ik ben flink gedisciplineerd te werk gegaan, en heb geprobeerd gewoon alle omstandigheden weer juist te krijgen.

Vorige week heb ik de eerste week gedraaid van een oud vertrouwd DUP-style schema. Vandaag was de eerste dag van week 2.

W2D1
(weightxrepsxsets)

Squat, low bar
165x3x4

Bench press, touch and go
130x8x4

Deadlift, stiff legged
120x8x3

Leg press
mediumx15x3

Leg ext., unilateral
zwaarx15x3

Hyper ext.
BWx15x3

Ik hoop dat sommigen het leuk vinden om dit log (weer) te volgen. Ik weet dat ik vaker gestart en weer gestopt ben met loggen, maar ik voel dat het wel nodig is om het nu echt te blijven doen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat ik dit log weer nodig heb als stok achter de deur, wat externe motivatie dus.
Het is eigenlijk een tijd lang niet goed met me gegaan.
Ik wil hier liever niet alle details over die periode delen, maar laten we het een burnout noemen.
Van maart tot oktober van dit jaar heb ik hierdoor totaal niet getraind. Ik ben wel in beweging gebleven en goed blijven eten, dat draagt wellicht bij aan een betere comeback.

Vijf weken geleden ben ik weer begonnen met trainen. Ik ben letterlijk gestart met 5x5 lege halter op alles in de allereerste training en daarna met vrij grote stappen omhoog gegaan. Uiteindelijk na vier weken gestopt met elke training lineair verhogen op 3x5x170 squat, 3x5x150 bench en 3x5x180 deadlift. Dit viel me nog niet tegen. Ik ben flink gedisciplineerd te werk gegaan, en heb geprobeerd gewoon alle omstandigheden weer juist te krijgen.

Vorige week heb ik de eerste week gedraaid van een oud vertrouwd DUP-style schema. Vandaag was de eerste dag van week 2.

W2D1
(weightxrepsxsets)

Squat, low bar
165x3x4

Bench press, touch and go
130x8x4

Deadlift, stiff legged
120x8x3

Leg press
mediumx15x3

Leg ext., unilateral
zwaarx15x3

Hyper ext.
BWx15x3

Ik hoop dat sommigen het leuk vinden om dit log (weer) te volgen. Ik weet dat ik vaker gestart en weer gestopt ben met loggen, maar ik voel dat het wel nodig is om het nu echt te blijven doen.

Ik vind het in ieder geval leuk je hier weer te zien (trainend).
Heb altijd deels begrepen en deels gevoeld dat je erg veel voor je kiezen hebt gehad.
Dus leef je lekker uit en kijk vooruit zou ik zo zeggen, kerel!
 
Ik ben sowieso weer in!
Veel sterkte privé :)
 
Ik lees weer mee. Goed dat je terug bent
 
Welkom terug!
 
Ik vind het in ieder geval leuk je hier weer te zien (trainend).
Heb altijd deels begrepen en deels gevoeld dat je erg veel voor je kiezen hebt gehad.
Dus leef je lekker uit en kijk vooruit zou ik zo zeggen, kerel!
Bedankt harpep. Je slaat de spijker op zijn kop. Laten we zeggen dat ik mezelf in alle drukte een beetje voorbij ben gelopen. Dit heeft nogal impact gehad op mijn privé- en professionele leven. Sport was daardoor een tijd lang van minder groot belang.
Ik ben sowieso weer in!
Veel sterkte privé :)

Ik lees weer mee. Goed dat je terug bent

Welkom terug!
Bedankt allemaal, leuk dat jullie volgen!
 
Back
Naar boven