- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is getrouwd hoor
Bedankt mannen. De bedoeling was om met relatief low hype de singles in te gaan, ook omdat de rest van de training best pittig was. Als ik dan helemaal hyped up ben dan raak ik zo snel opgebrand. Ben wel blij dat deze singles zo hard gingen want ik weet dat ik nog wel wat kilo's kan halen uit een flinke psych up.
Met het ijzer
Het is niet weinig natuurlijk, dat is het juist. Soms kan datgene wat je op papier zet voor je gevoel niet omschrijven hoeveel effort er in zo'n training zit. Het zijn echt hele flinke trainingen met overigens ook nog veel coaching tussendoor.
Weet ik zo niet van buiten maar de IT'er had het al eens vergroot normaal gezien.@Sanca Saxon wat is de maximum grootte van filmpjes die je hier kunt posten als bijlage?
Oke, thanks. Ik had wat lifts achter elkaar gezet maar het filmpje was te lang, vandaar.Weet ik zo niet van buiten maar de IT'er had het al eens vergroot normaal gezien.
Ja, in principe wel. Ik draai zo'n 12.000 kilo totaalvolume op bench per week, en dan heb ik de de db bench press nog niet meegerekend, dat vind ik eigenlijk al wel voldoende press volume. Ik heb ook in al die jaren nooit het idee gehad dat een vorm van overhead press mijn bench press verbetert.Vanwaar relatief zo'n lichte OHP? Of gewoon wat extra pompwerk zonder na te denken?
Duidelijk. Viel me op dat je redelijk wat volume weg zet ja, lijken me pittige trainingen om door te komen. Vanwaar dat je ook nog kiest voor een db bench? Ik denk zelf niet, maar jij hebt uiteraard een stuk meer ervaring, dat dat naast zoveel benchen en andere presses veel bijdraagt voor je bench. Indien het voor wat extra chest stimulatie gaat zou ik zelf voor een seated cable fly opperen wat qua stimulatie net wat meer bang for your buck is en ook een stuk minder belastend op je delts, triceps en pezen. Dan wel de vraag of extra chest isolatie een boel zou bijdragen aan algehele kracht, maar lijkt mij van wel.Ja, in principe wel. Ik draai zo'n 12.000 kilo totaalvolume op bench per week, en dan heb ik de de db bench press nog niet meegerekend, dat vind ik eigenlijk al wel voldoende press volume. Ik heb ook in al die jaren nooit het idee gehad dat een vorm van overhead press mijn bench press verbetert.
Maar ik heb genoeg schouderproblemen gehad en de gedachte is wel dat ik mijn schoudergewricht ook met al dat bench press volume gezond wil houden, en ik in elke richting de schouder (licht) wil belasten. Vandaar face pulls, side raises, front raises en ook een overhead press, in dit geval military.
Overigens zijn die presses ook weer niet heel licht helaas. Ze zijn goed te doen maar ik moet er niet al te makkelijk over denken. Mijn oh press is wel degelijk flink uit verhouding met mijn bench press. Ik heb daar ook nooit op gefocust natuurlijk.
Duidelijk. Viel me op dat je redelijk wat volume weg zet ja, lijken me pittige trainingen om door te komen. Vanwaar dat je ook nog kiest voor een db bench? Ik denk zelf niet, maar jij hebt uiteraard een stuk meer ervaring, dat dat naast zoveel benchen en andere presses veel bijdraagt voor je bench. Indien het voor wat extra chest stimulatie gaat zou ik zelf voor een seated cable fly opperen wat qua stimulatie net wat meer bang for your buck is en ook een stuk minder belastend op je delts, triceps en pezen. Dan wel de vraag of extra chest isolatie een boel zou bijdragen aan algehele kracht, maar lijkt mij van wel.
Maar als dit voor jou werkt dan werkt het uiteraard.
Plezier zou voorop moeten staan wanneer je je programmering samenstelt, of je moet je brood ermee verdienen uiteraard.Dat zou alleen unilateraal kunnen want ik heb geen cable crossover. Eigenlijk vind ik de db bench press gewoon een erg leuke oefening (ook wat waard, plezier erin hebben) die ik inderdaad echt zie als chest exercise - net als de db fly in mijn schema overigens - en die daarmee onderdeel is van het bouwen aan de barbell bench press.

Bedankt voor de tip maar op het moment is het financieel puur overleven voor Powerhouse vanwege corona, en de prioriteiten liggen ook na de lockdown wel bij wat andere zaken dan een cable crossover. We moeten het voorlopig maar even doen met wat we hebben.Plezier zou voorop moeten staan wanneer je je programmering samenstelt, of je moet je brood ermee verdienen uiteraard.
Ik zou wel overwegen om een crossover aan te schaffen, imo zijn seated cable flyes/bayesian, hoe je ze wilt noemen superieur tegenover een dumbell fly. Maar goedkoop zijn die dingen niet geloof ik, dus misschien als Gaston de 31 voor je deur staat.![]()