Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
Haha, laten we overeenkomen dat alles wat gay is voor jou bruut is voor mij. En wanneer ik dit met veel zweten eens klaarspeel ben ik een brute gay, okay :D

Floor press, ga ik ook eens afkijken van jou voor volgende week! Moet ik wel mn floor eens kuisen eigenlijk :)

Veel verschil t.o.v pin bench?

Weet niet, doe eigenlijk nooit pin presses. Doe floor presses nu close grip, scheelt qua gewicht niet enorm veel met normale close grip bench, misschien 10 kilo minder ofzo. Bij wide grip floor presses is het verschil nog minder.
Moest gewoon meer reps en sets (3x6) maken op die paused squats maar dat ging niet meer, vandaar dat t gay was.

Mannen die elkaars kringspier masseren vind jij bruut dus?

:eyebrow:

nice

OT : nice training, ik volg ;)

Thanks, welkom.

BW vanochtend poedeltjenaakt overigens 112,6. Gaat goed.

Gister

3.2

Squat
10x20
10x60
8x100
8x140
8x170
8x170
8x170

Dl against blue band
5x60
5x100
5x130 vanaf hier band
5x160
5x170
5x175
5x175

GHR
10xBW
10xBW
8xBW
8xBW

Landmines
16x20
16x35
16x50
16x50

Slee
160x20m
180x20m
200x20m
200x20m

Deaud

Heb trouwens al een tijd last van darmproblemen, dacht eerst dat het aan mijn voeding lag en had wat geschipperd met meer/minder vezels en eiwitten enzo, maar dat verbeterde niet. De laatste dagen is het zo erg dat ik de helft van de tijd op t schijtkot zit. Krijg ook amper eten binnen zonder tussendoor te moeten beren. Ben ook erg moe. Begin me nu toch wat zorgen te maken en heb voor morgenochtend een afspraakje bij de huisarts gemaakt.

Schijtkot? Ben je een Belg geworden?

Re: Tymboo's PowerHouse log

Kan je het dan niet beter stronthuis noemen?

Bummer, hopelijk heb je niks ernstigs.

Geen idee, lactose intolerantie is ook al eens bij mij opgekomen. Heb daar eerder nooit last van gehad, maar zoiets kun je natuurlijk ontwikkelen. Het speelt al van vóór mijn vakantie (begin juli), met wisselende intensiteit, maar de laatste paar dagen gaat het ineens echt helemaal niet lekker. Zou van alles kunnen zijn als ik het zo eens op internet bekijk.

Niet getraind, niet gegeten en halve dagen op de plee = BW naar 108,5.

Gister bloedonderzoek gehad, dus even afwachten nog.

Leuk logje man!

Goodluck verder :)

Leuk logje man!

Goodluck verder :)

Thanks.

Gaat niet goed eigenlijk. Er is echt iets mis daar beneden. Heb nu ook echt krampen en zit alleen nog maar op de wc. Ga morgen nog maar eens de dokter bellen en anders zelf naar het ziekenhuis denk ik.
Vanochtend nog wel een stone gemaakt op bestelling, tussen het schijten door. Ook wel gewoon gewerkt vanmiddag met pijn en moeite. Trainen dus niet.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:50 ----------

BW blijft nu redelijk stabiel omdat ik gewoon er tegenop probeer te vreten.

Klinkt mega klote kerel! Ben je de enige thuis/van je kennissen die er last van heeft? Kan je mss nogaan of je iets slechts gegeten hebt?
Had laatst ook zoiets, moest 4 dagen op water overleven, not fun!

Heb je eigenlijk ergens pijn ?

Klinkt mega klote kerel! Ben je de enige thuis/van je kennissen die er last van heeft? Kan je mss nogaan of je iets slechts gegeten hebt?
Had laatst ook zoiets, moest 4 dagen op water overleven, not fun!

Ja ben de enige en het loopt ook echt al een tijdje, dat ik vaak naar de wc moest enzo, alleen pas sinds vorige week ineens zo intens met een enorme druk in m'n darmen en krampen erbij enzo.

Heb je eigenlijk ergens pijn ?

Niet echt hevige pijn, maar een constante druk over de hele darmregio met af en toe krampen er tussendoor. Gewoon het continue gevoel dat je moet schijten, terwijl dat dan niet altijd lukt.

Kreeg net in elk geval positief nieuws binnen dat er geen afwijkingen gevonden zijn in de bloedtests, wat er op duidt dat er geen infecties zitten. Darmen, lever, galblaas, alvleesklier en maag zijn onderzocht. Alleen de resultaten van een onderzoek naar maagbacteriën moeten nog binnen komen, de andere organen zijn clear. Maar goed, blijft natuurlijk de vraag wat het dan wel is. Kreeg het advies het de komende dagen maar aan te kijken, vooral veel te drinken en als het heftiger wordt weer langs te komen. Sowieso vrijdag weer een afspraak bij de dokter.

Vandaag voelt het wel iets beter dan gisteren, hoop vanavond weer wat te kunnen doen.

Vandaag klaarde in de loop van de dag de boel aardig op, alhoewel de druk wel bleef. Heb wel weer best aardig kunnen laden voor de training.
Had niet echt zin om me te houden aan het schema, dus een beetje freewheelend aan het banken geslagen, dat pakte niet verkeerd uit :D

Bench
10x20
10x60
6x100
6x130
3x160
3x170
3x180 en zo easy, had er 5 of 6 kunnen doen
1x185
1x192,5 PR

Geen idee hoe en waarom, me echt een week lang zwaar ellendig gevoeld en dan zo hard op die bench... Onderin was ie nog wel wat pittig, en op wedstrijd moet t natuurlijk paused, maar goed. Laat de echt grind beurten dan ook maar over voor een andere keer.

Pendlay rows
10x60
8x100
8x120
5x130
8x130
6x130

Floor press
5x70
5x110
5x140
5x170
5x170
4x170

Face pulls
10x
10x
10x
10x

Beetje pikkepoelietraining, maar die bench was toch wel erg lekker

Pendlay rows

In die conditie zo een gewicht verplaatsen, niets anders dan lof voor die training!

Terug
Naar boven