AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Ziek sterke bench, zag hem net al voorbijkomen op FB!

ik krijg dat gewicht nog maar net van de grond trokken.

(sexy) freak of nature

• Topic Starter Topic Starter
In die conditie zo een gewicht verplaatsen, niets anders dan lof voor die training!

Haha thanks dude.

Ziek sterke bench, zag hem net al voorbijkomen op FB!

Thanks man, jammer dat je er niet was vandaag...

ik krijg dat gewicht nog maar net van de grond trokken.

(sexy) freak of nature

Ik moet er ook al wat m'n best voor doen van de grond af...
En nee man, echt geen freak of nature helaas.

Lekker man, ziet er goed uit vr de comp.
CONGRATZZ

Lekker man, ziet er goed uit vr de comp.
CONGRATZZ

Thanks David.

Gister weer een k*tdag gehad, tussen het schijten door nog ff getraind

4.2

Conv dl
10x60
6x100
6x140
3x170
3x195
3x195
3x195

Squat
6x60
6x100
6x140
6x175
6x175
6x175
6x175
K*tzwaar

Alleen in de loods, kan me echt moeilijk motiveren. Na anderhalf uur kwam er nog eens iemand binnenlopen die begon met pc's, dus nog ff mee gedaan

Pc
5x70
5x80
3x90
2x100
2x100
2x100

Vond t wel best zo.

Re: Tymboo's PowerHouse log

Je moet echt harder trekken aan je squat en deadlift! Je bench haalt ze beiden in :p

Je moet echt harder trekken aan je squat en deadlift! Je bench haalt ze beiden in :p

Deadlifts gaan wel weer redelijk de laatste tijd, die reps op 195 waren ook gewoon goed en hard, maar op de squat ben ik echt sinds mijn vakantie het gevoel behoorlijk kwijt. Geen goeie spanning in the hole waardoor ik snel naar voren kom en gewoon een algeheel onzeker gevoel onder de halter. Snap ook niet zo goed waar dat nu weer vandaan komt.

Misschien wat terug in je opbouw? Vertrouwen moet er natuurlijk wel zijn als je met zulke gewichten op je rug staat. Misschien toch ook iemand nodig die even een paar trainingen super kritisch op je techniek is, helpt bij mij altijd goed. Moet je natuurlijk wel iemand hebben die dat kan. En alleen trainen vind ik echt waardeloos, heb op een één of andere manier toch minder focus.

Tsja, de ene dag sta je alleen en de andere dag sta je met z'n zessen. Vandaag dus.

4.2

Opw dynamisch

Bench
10x20
10x60
8x100
8x130
8x150
8x150
8x150
10x150 met veel over
34 reps, VPR waarschijnlijk

Push press
5x20
5x60
4x80
3x95
1x105
3x110
3x110
Ook wel een VPR denk ik

2-Board press
5x100
5x140
3x180
3x200
1x215 2F PR?

JM press
8x60
8x80
8x100
8x100
8x100

Shrugs
10x150
10x200
8x240
8x280
6x320 PR

Supertraining weer.
Vandaag zijn er ook opnamen voor een promofilmpje gemaakt, zondag wordt er nog wat meer geschoten. Ergens in de loop van volgende week zal dat filmpje in elkaar gezet worden en zal er ook een logo ontwikkeld gaan worden. Vet cool!

Jezus jouw bench gaat hard man. Dacht ook dat je niks boven je hoofd kon tillen.

Kan ik ook niet, 3x110 pushpress is ontzettend ghey.

Hoe lukt het combineren van je bench en je overhead ?
Ik heb eergisteren een bench sessie gehad en ik heb gelijk gisteren en vandaag er last van gehad, aan ellebogen.

Ik heb dat nog eens gehoord dat het niet super te combineren valt, of denk je eerder van techniek?

Ohja, als je op een of ander manier ergens hulp zou nodig hebben bij je video verwerking of logo maken
(wie het ook gaat maken) ik wil gerust helpen! Heb met beide ervaring

Ik pushpress ongeveer hetzelfde als ik strictpress. Misschien ook eens gaan oefenen. Druk je op het moment 100+ strict?

Fuuu moet harder aan mb overheadpress werken

Hoe lukt het combineren van je bench en je overhead ?
Ik heb eergisteren een bench sessie gehad en ik heb gelijk gisteren en vandaag er last van gehad, aan ellebogen.

Ik heb dat nog eens gehoord dat het niet super te combineren valt, of denk je eerder van techniek?

Ohja, als je op een of ander manier ergens hulp zou nodig hebben bij je video verwerking of logo maken
(wie het ook gaat maken) ik wil gerust helpen! Heb met beide ervaring

Nee thanks man, maar we hebben iemand die er aardig veel verstand van heeft gelukkig. Ik ga mezelf er ook niet al te veel mee bemoeien, want ik kan daar echt helemaal niks van. Gaat wel mooi worden. Sfeerbeeldjes en harde lifts enzo.
Ik vind het enorm k*t te combineren, maar wil toch altijd iets van overhead werk erbij blijven doen. Vandaag ging het goed, maar vaak ook helemaal niet.

Ik pushpress ongeveer hetzelfde als ik strictpress. Misschien ook eens gaan oefenen. Druk je op het moment 100+ strict?

wat

Nee waarschijnlijk niet, maar interesseert me ook niet enorm nu.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 22:44 ----------

Fuuu moet harder aan mb overheadpress werken

Harder aan je baard werken, dan komt de rest vanzelf.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 22:48 ----------

Geen haat hier jochie,

Gaat goed kerel, echt zalig om hier elke week een progressie van je locatie te zien. Het is echt te zien da het je passie is man!

Harder aan je baard werken, dan komt de rest vanzelf.

Scheer zo meteen dit erin. 10x120 here i come

Picture0061.jpg

Gaat goed kerel, echt zalig om hier elke week een progressie van je locatie te zien. Het is echt te zien da het je passie is man!

Thanks David. Dat is het zeker, maar ik ben niet alleen, we zijn met zijn vieren. Bosshogg en ik zijn wel de grootste aanjagers en degenen die er de meeste tijd in steken.
Is overigens ook super om te zien dat er elke week weer nieuwe jongens (en dames) langskomen die gemotiveerd raken. Sommigen zie je nooit meer, maar zo langzamerhand beginnen er wat regulier terugkerende jongens bij te komen. Levert ook wat inkomsten op waardoor wij weer verder uit kunnen breiden natuurlijk.

Scheer zo meteen dit erin. 10x120 here i come

Damn, je zou het maar elke dag bij moeten houden.

Terug
Naar boven