Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap persoonlijk nooit dat mensen hard vooruit gaan op bench en dan ook nog op oh . Valt moeilijk te combineren vind ik . Het is meer oh onderhouden of een heel klein beetje progressie maken terwijl die bench vooruit gaat .
Zieke benches hier man jeezus
370 is dan ook t*ring zwaar eh man
Mooie training toch hoor
Idd een heel werkje, maar tis hoe je het zelf wilt.
Wil je geld besparen of misschien zelfs verdienen (verkopen van mallen) dan moet je het zo doen.
Wil je gewoon enkel zelf stones maken, moet je er gewoon bestellen.
Maar verkoop van mallen zou wel goed lopen denk je ? Heb je wat centjes bij en help je de strongman wereld alleen vooruit.
Als ik de tijd en middelen had, deed ik deze dingen allemaal... Maar ben maar een armzalig studentje .
Idd een heel werkje, maar tis hoe je het zelf wilt.
Wil je geld besparen of misschien zelfs verdienen (verkopen van mallen) dan moet je het zo doen.
Wil je gewoon enkel zelf stones maken, moet je er gewoon bestellen.
Maar verkoop van mallen zou wel goed lopen denk je ? Heb je wat centjes bij en help je de strongman wereld alleen vooruit.
Als ik de tijd en middelen had, deed ik deze dingen allemaal... Maar ben maar een armzalig studentje .
. Maar ik wil gewoon graag zelf die mallen hebben en als iemand dan stones wilt hebben voor een vriendenprijsje dan kan dat prima. Mensen moeten het trouwens ook maar kunnen vervoeren, is best een operatie om er meerdere tegelijk mee te nemen, en ik zit niet echt centraal, dus ik verwacht geen enorme business verder.Indd precies mijn idee haha
Ook student.. :-(
Op mn werk hebben we een 3d printer, volgende week maandag een afspraak om te kijken of zij mallen kunnen 'printen' en of het een beetje uit kan.. Misschien dat ik nog wel een handeltje opzet anders :-p