- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep!Heerlijk toch als je een block zo kan starten, en alles soepel en goed verloopt!
Voor nu rate ik alleen nog maar mijn topsets op de competitielifts. Vanavond staan er weer topsets op sq en bp op het programma, dus daar hang ik weer een bepaalde rpe aan. Ik doe dat (nog) niet op werksets en ook niet op non-competitielifts, zoals de blockpull in dat filmpje. Maar goed, je vraagt er nu naar. Voor mij zou dit een rpe 8 zijn denk ik. Ik weet dat bij elke willekeurige andere lifter dit waarschijnlijk op een hoger rpe zou worden ingeschat maar mijn deadlifts zijn altijd traag geweest, hoe hard ik ook probeer om er meer snelheid in te krijgen. Als ik te wild los pull is mijn techniek gewoon net niet perfect en komt de halter misschien wel harder van de grond / blocks maar kom ik bij de lockout in de problemen door verkeerde positioning. Ik kon bij deze lift goed in mijn techniek blijven, de snelheid was acceptabel voor mij en ik had het gevoel dat er nog twee reps in de tank zaten. Vandaar rpe8.Ik zag bij de laatste trainingen al geen RPE ratings meer staan, dacht dat je er al mee was gestopt. Hoe zou je de 240 qua RPE inschatten?
Wel erg nice dat je kracht nog steeds linear toeneemt! Heb je de afgelopen 6 maanden wat betreft voeding op een tekort/onderhoud/overschot gezeten en hoe gaat het er de komende tijd uitzien?
Leuk dat je het zegt want ook dat is voor mij één van de major changes die ik gemaakt heb op de deadlift de laatste tijd, naast het hook grippen en het vaker beltless liften op werksets. Ik laat de halter nu eigenlijk onder volledige controle zakken, behalve op de laatste rep (en daarmee dus ook niet op singles). Zie filmpje (200x5):Nice, wat is jouw mening over het naar beneden gaan op de deadlift? Ik begrijp dat je bij een top single hem gewoon laat vallen. Maar bij hogere reps werksetjes, ga je dan altijd gecontroleerd naar beneden? Of ga je ook snel naar beneden, volledige reset, en dan weer deadliften?
Ik weet nog niet of ik het per se aanraad of niet. Ik weet wel dat de meeste lifters onderin bracen. Ik denk ook dat dat voor de meeste lifters wel het beste werkt. Ik denk dat je over het algemeen wel wilt nastreven dat er zo weinig mogelijk tijd en lichaamsbeweging zit tussen je brace en de start van de lift.Interessant, het bovenin bracen heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ik verlies een set momenteel altijd onderin als ik opnieuw moet bracen, is toch moeilijk als je zo voorovergebogen staat.
Last minute nog wat veranderd aan de trainingsopzet en de bench topset verschoven naar later van de week omdat 'ie in mijn ogen wat te dicht op de heavy bench triples van zondag zit. Dus alleen een sq topset vandaag.Vanavond staan er weer topsets op sq en bp op het programma
www.instagram.com
Man je gaat hard! Fuuck 50x100 bench is best insane manvet om zulk doel te halen! Proficiat
Morgen werd overmorgen helaas. Gisteren zat ik met twee zieke kinderen thuis en voelde ik mezelf ook helemaal niet goed aan het einde van de dag. Uiteindelijk om 19u naar bed gegaan, klokje rond geslapen en vanmorgen weer een stuk fitter.