- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
B3W4D3
Bench press, paused
work up to
180x1
197,5x1
207,5x1 @ 9
back off
180x4x3
Deadlift
175x3x5
Vandaag was niet een hele prettige dag. Bench was wel goed, wanneer ook niet. Deadlift was niet goed. Deze lichte sets waren gepland maar alles voelde zo traag en slecht, en ik had nul energie. Soms trekken bepaalde life struggles gewoon even hun wissel op de training, en vandaag kon ik echt niet meer na deadlift. Called it a day, assistance geskipped en naar huis gegaan, en zo lekker vroeg naar bed. Morgen weer een dag.
Bench press, paused
work up to
180x1
197,5x1
207,5x1 @ 9
back off
180x4x3
Deadlift
175x3x5
Vandaag was niet een hele prettige dag. Bench was wel goed, wanneer ook niet. Deadlift was niet goed. Deze lichte sets waren gepland maar alles voelde zo traag en slecht, en ik had nul energie. Soms trekken bepaalde life struggles gewoon even hun wissel op de training, en vandaag kon ik echt niet meer na deadlift. Called it a day, assistance geskipped en naar huis gegaan, en zo lekker vroeg naar bed. Morgen weer een dag.

En ik weet niet of ik het ooit tegen jou gezegd heb maar ik zou zelf toch echt voor een seated cable fly gaan, maar meen me te herinneren dat je geen crossover had. Of het was iemand anders, kan ook. Y raise is een leuke oefening, heb hem zelf ook een jaar erin gehad al wordt hij zwaarder wel iets meer meh. In de kabel met cuffs is hij een stuk fijner.