Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Re: Tymboo's PowerHouse log

3D printen lijkt me vrij moeilijk? Je moet een grote hoogte overbruggen, dan zal je serieus wat construction material moeten hebben. En dat het stevig genoeg is, twijfel ik aan.

tenzij je die 3D print als negatief pakt, en daar een fiber mal uit creeert, dan heb je idd gelijk.

En tymbo, ik aasde niet op een zaakje, helemaal niet. Maar ik zou graag (zeker in belgie) mensen verder helpen door stones te kunnen verkopen. Ik hoef daar geen winst uit te halen, gewoon de kosten eruit halen.

De sport omhoog krikken. Stones is toch een van DE dingen dat je moet hebben he.

Zo heel veel animo is er niet voor stones

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar de vraag is nogal beperkt he, kleine sport.
Het is niet zo dat iedereen die een sportschool in loopt nu meteen denkt van, laat ik eens een serie stones kopen. Je hebt hier en daar een strongman locatie en soms nog iemand die het alleen thuis doet, maar daar houdt het dan wel mee op.

in de toekomst gaan ze hele huizen printen is het idee, google maar is wat ze er mee kunnen.
over een paar jaar worden bruidstaarten zelfs geprint :P
ik weet alleen niet of het nu al te betalen is.

in de toekomst gaan ze hele huizen printen is het idee, google maar is wat ze er mee kunnen.
over een paar jaar worden bruidstaarten zelfs geprint :P
ik weet alleen niet of het nu al te betalen is.

I know, seen it @ my school.
Zijn zelfs tools dat ze al kunnen printen ;)

I know dat er niet veel vraag is voor stones, maar zelf mallen hebben is wel altijd handig.
Ik ben zelf vrij beperkt in resources dus ik weet hoe handig het is om geholpen te kunnen worden.

Anyhow, ik wil deze blog niet volspammen met deze shizzle.

Morgen maar ff naar de bibliotheek dan met een bak fiberglas, mallen uitprinten :D

Vandaag hersteldagje, klein beetje gas terug

5.1

Paused bench
10x20
10x60
5x100
5x130
5x155
5x155
5x155
5x155
5x155
Alles loeihard

Pendlay rows
8x60
8x100
8x120
8x120
8x120
8x120

Db flies
10x15
10x25
10x35
8x40

Floor press
5x60
5x100
5x130
5x160
5x170

Triceps pushdowns ss Barbell curls
16x ss 16x20
16x ss 16x40
16x ss 16x40
16x ss 16x40
Aders erop en alles

Side raises
R 10x10 L 10x10
R 10x10 L 10x10

Lekker heur.

Heb zelf vandaag 5x5x77.5 gedaan, dus zal nog heel wat werk aan de winkel hebben wil ik op een hersteldagje het dubbele benchen haha. Petje af hoor!

Wat is de reden dat je 1 rugoefening deed? Gewoon puur omdat je veel press werk wilt doen in de weken voor je pl meet?

Heb zelf vandaag 5x5x77.5 gedaan, dus zal nog heel wat werk aan de winkel hebben wil ik op een hersteldagje het dubbele benchen haha. Petje af hoor!

Wat is de reden dat je 1 rugoefening deed? Gewoon puur omdat je veel press werk wilt doen in de weken voor je pl meet?

Ik deed ook maar twee press oefeningen vandaag.
Doe normaal 2 a 3 roeivariaties per week en dan nog af en toe high pulls oid erbij. Vind dat meer dan voldoende persoonlijk. Voor de rest lowerback op lb- en eventsdagen. Misschien dat er nog wel eens een pull up bar komt zodat we die er ook nog bij kunnen pakken, alhoewel ik een schijthekel heb aan pull/chin ups.

In een hoekje met die stone zitten en stiekem mn training af kijken. Zo kan ik het ook wel. Zal voortaan die handrem nog wat meer aantrekken.

wazmetjou, ik heb hele andere dingen gedaan.

Pushdown en curls for the girls.

Oke, zal ik volgende week ook weer met 90 kilo gaan drankbukken dan, net als jij.

5.2

Opw dynamisch

Conv dl
8x70
8x120
8x160
8x160
8x160
8x160

Squat
10x20
10x60
6x100
5x140
5x170
5x180
3x180
Squat blijft k*t, kan moeilijk spanning houden onderin.

GHR
10xBW
6xBW+15
10xBW+15 PR

Conditioning:
Yoke/farmer madness
Met beiden 5 runs van 20 meter afwisselend achter elkaar door, yoke met 190, farmers 60. Geen stops dus tussendoor.
3min20,02
Snelste tijd :D
Volgende week onder de drie minuten.
Helemaal dood hierna.

Goeie training. Met zes man aan de gang in een verlaten hal en een loods vol ijzer. Super.

6 man alweer? Goede opkomst dan tegenwoordig.
Ik ga proberen volgende week weer een keer langs te komen:)

6 man alweer? Goede opkomst dan tegenwoordig.
Ik ga proberen volgende week weer een keer langs te komen:)

Vijf man en één vrouw en nog een verloren toeschouwer :)
Aight nice, zie je snel dan.
Die yoke/farmer madness is nog gefilmd, zal later wel online komen.

Ik deed ook maar twee press oefeningen vandaag.
Doe normaal 2 a 3 roeivariaties per week en dan nog af en toe high pulls oid erbij. Vind dat meer dan voldoende persoonlijk. Voor de rest lowerback op lb- en eventsdagen. Misschien dat er nog wel eens een pull up bar komt zodat we die er ook nog bij kunnen pakken, alhoewel ik een schijthekel heb aan pull/chin ups.

omdat je weak erin bent

Tymboo's PowerHouse log

Een vrouw? Misschien iets voor de sterkste vrouw van nederland?? Bij genoeg aanmeldingen gaat de wedstrijd namelijk door :-p

Jammer dat jullie zo godganselijk pokkeverweg zitten, zou best een keertje bij jullie willen komen trainen.
Nu ga ik voor mijn vriendin haar verjaardag eind november een hapje eten in Sluis en blijven daar in de buurt in een hotelletje dan... Kijken of ik het haar kan verkopen om de dag ervoor of er na te trainen bij jullie, das wel in de buurt :p

• Like
Waarderingen: wwe
Een vrouw? Misschien iets voor de sterkste vrouw van nederland?? Bij genoeg aanmeldingen gaat de wedstrijd namelijk door :-p

Dat vroeg ik dinsdag ook al toevallig lola, meer als grap want het is wel een absolute beginner en ze doet vooralsnog niet mee met events. Maar wie weet...

Jammer dat jullie zo godganselijk pokkeverweg zitten, zou best een keertje bij jullie willen komen trainen.
Nu ga ik voor mijn vriendin haar verjaardag eind november een hapje eten in Sluis en blijven daar in de buurt in een hotelletje dan... Kijken of ik het haar kan verkopen om de dag ervoor of er na te trainen bij jullie, das wel in de buurt :p

Ja, lijkt me tof man!

Filmpje van dinsdag

http://www.youtube.com/watch?v=TsWEvkG3gg4

Terug
Naar boven