lola7815
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gekkenwerk! goede cardio inderdaad..
ik doe ook mee, dus het instap niveau van de wedstrijd ligt niet zo heel hoog
mocht ze zich nog bedenken![]()

Brute cardio hoor Tymen! Van hoelaat tot hoelaat zijn jullie op zondag meestal bezig?

Man wat een prestatie! En nog niet eens een kotsemmer te bespeuren....longen stonden goed in brand zeker?
Goede cardio
Hoe is het met de schijterij eigenlijk? Weer beetje onder controle?
Oke, ik laat zaterdag weten of ik er zondag bij kan zijn! Zal tot een uur of 4 zijn dat ik kan.

5.4
Front squats
5x20
5x60 rare tik links onder in m'n rug, een zenuw die knel schoot ofzo
3x100
Gestopt, veel gerold en gestretcht, onderrug kraakte ook enorm, weer geprobeerd maar nog steeds vast.
Dan maar deadlifts
Conv dl against blue band
5x70
5x110
5x150 vanaf hier band
3x180
3x190
3x190
1x190 potverdomme
Dan weer front sq geprobeerd, rug voelde beter na deadliften
Front sq
5x100
5x120
3x140
3x155
3x155
3x155
VPR regionen en gingen keihard, nergens meer last van.
SSB box squat
5x65
5x105
5x145
5x165
5x185
5x205 dik PR
Holy hell, mother of all grinds op die laatste rep
Dan nog maar besloten wat cardio te doen.
Sled runs: 20m heen achteruit, 20m terug vooruit. 1/1,5 minuut rust tussen runs
140
160
160
160
Met z'n drieën minutenlang over de grond gekropen en gerold van ellende, dit was echt de yoke/farmer madness van dinsdag in het kwadraat. Die slee is zo'n verschrikkelijke sloper, zeker op dat stenige beton in de loods waar 'ie constant blijft hangen. Ik kan me niet herinneren ooit zo gruwelijk naar de kloten te zijn geweest. Zit nog na te trillen.
Heerlijk![]()

Wat een heerlijke training man, volgend jaar zit je met jullie drieen mss nog erover te lachen. Hehe als jullie nog veel zo sled runs doen heb je tegen Kerst een gepolierde betonnen vloer
Jammer dat elke training niet zo kan zijn, maar ach daar door apprecieren we de goede meer he!
6.1
Besloten de rest van de week te deloaden, heb veel pijn overal en algeheel erg moe/druk.
Ben weer 5 uur in de loods geweest vanavond om op te ruimen, die stone te maken, anderen te coachen (erg vermoeiend en frustrerend bij sommigen), etc etc. Kom soms amper aan mijn eigen trainingen toe.