- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Ja, ik heb het hier ook wel veel over met de jongens die ik coach of bij powerhouse überhaupt. Voor mij staat het allemaal in verhouding tot mijn eigen prestaties uit het verleden. Ik ben ooit gestopt met competities en heb daarbij de kanttekening gegeven dat ik gewoon door zal blijven trainen voor zo ver mogelijk en dat ik ook niet uitsluit nog wel eens een wedstrijd te gaan doen, maar dat ik dat eigenlijk alleen wil doen als ik voel dat ik op zijn minst in de buurt kom van prestaties uit het verleden. En zo sta ik er nog steeds in.Je had nog best goed mee kunnen komen afgelopen weekend bij het nk bankdrukken had ik het idee.
Plan is ook meer bankdrukcompetities op te starten dacht ik. Interessant?
Ik kan het gewoon voor mezelf echt niet verantwoorden en eerlijk gezegd ook niet leuk vinden om 600-650 ofzo te draaien (ik noem maar wat) als ik 725 heb gedraaid. En dat is op zo'n bench only meet ook, ik ga daar niet liggen en 160 oid benchen waar ik vroeger 210-220 deed en dan misschien nog op een podium eindigen ook omdat er toevallig niet zo veel sterke jongens meedoen of omdat er maar drie deelnemers zijn in die klasse. Misschien komt die fase nog wel eens maar ik voel me daar nu ook niet oud genoeg voor

zal ook wel weer beter gaan, maar dat weet je zelf ook wel.