Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pas je op? Dit kan je een tijdje volhouden, maar ooit ga je weer door je hoeven als er niets veranderd.Man, ik had zo weinig zin vandaag, zo moe, gaar, zon scheen in m'n ogen, brug stond open et cetera maar ik moest wel gaan omdat er geen andere sleutelhouder in de gym was en dan ga ik ook niet maar een beetje zitten niks doen daar. Pas om half acht aan t trainen. In een klein uurtje er doorheen geknald,
Klopt hoor, moet zeker uitkijken. Er wordt hier al drie weken lang in en om mijn huis gewerkt, helpt ook niet echt mee. Continu geboor en gegraaf en gedoe. Aardige mannen enzo maar ben blij dat t na morgen voorlopig even klaar is.Pas je op? Dit kan je een tijdje volhouden, maar ooit ga je weer door je hoeven als er niets veranderd.
Bij de main lifts kijk ik wel regelmatig op de klok omdat rusttijden tussen de sets door anders juist wat uit de hand lopen, assistance ram ik gewoon allemaal door en dan is het kapot gaan. Vaak ook supersets enzo. Verder heb ik voor squats zowel met als zonder halter aanzienlijk wat meer en langere warm up nodig dan voor de andere twee main lifts, dus als er geen squats in de training zitten scheelt dat ook alweer behoorlijk wat tijd.Toch nog aardig wat werk verzet in een uurtje. Houd jij je rusttijden bij of doe je dat op gevoel?
Veel plezier bij de lichstadcup 2.0B1W9D3
Bench press, paused
165x3x4
Bench press, paused, slingshot
190x3x3
DB bench press
40x10
55x10x2
55x8
DB rows
40x10
55x10x3
Straight arm pulldowns
mediumx12x2
dropx12
OH db triceps extension
8x10
10x10x2
Pushdowns
heavyx12x2
dropx10
Face pulls
lightx15x2
Tof clubje vandaag. Echt een zeer goeie vibe bij Powerhouse en een kneiterharde training ook voor mij.
Bench is echt niet meer normaal, ik had gehoopt op goeie 'beginnersgains' met deze DUP style training maar dit vind ik zelf ook een beetje bizar worden. Als ik dan denk aan hoe mega kut 110 aan het begin van dit block voelde, gaat helemaal nergens meer over deze drietjes met 165 en daarna die slingshot triples met 190. Er zit nog zoveel in ook, ik heb oprecht t idee dat ik aan t einde van dit block, over 4-5 weken, weer (in de buurt van) 200 kan benchen, zonder slingshot dan natuurlijk.
Good times. Morgen coachen op de lichtstad cup, leuk om weer een beetje terug in het powerliftingwereldje te komen.
Bedankt, komt wel goed denk ik, ik kom er allicht niet voor mijzelf maar voor de lifter. Zal er alleen in de ochtend zijn trouwensVeel plezier bij de lichstadcup 2.0
Wat ik ervan mee heb gekregen een mooie locatie voor je comeback als coach.
Nee dit weekend kwam niet uit voor scheidsen.Bedankt, komt wel goed denk ik, ik kom er allicht niet voor mijzelf maar voor de lifter. Zal er alleen in de ochtend zijn trouwens