AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Zou die al meer benchen als @Steks ?

Mooi dit💪🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.027
Bedankt allen

Vandaag

B1W8D4

Squat, low bar
165x8x3

Deadlift, stiff legged
100x8
120x8
130x8x2

Leg press
heavyx12x3

Leg extensions, unilateral
heavyx12x3
dropx15 (bilateral)

Lying leg curls
heavyx12x2
dropx15

Banded GM's
BW+band ×15x3

Ab wheel
BW+15 x10x2

Tot de max op alles eigenlijk. Was fijn dat lowerbody weer pijnloos lukte, wel wat kracht kwijt maar dat komt wel weer terug.

• #5.028
B1W9D1

Kapot moe vandaag, besloten de sessie behoorlijk in te korten maar wel gewoon hard te gaan op de main lifts

Squat, low bar
182,5x5x3

Bench press, touch & go
145x8x3

Preacher db curls
10x10
16x8x2

Cable curls
heavyx8x2
dropx6

Helemaal af. Die bench achtjes zijn wel echt goed. Eerder vastgelopen op achtjes met 140 maar vandaag 3x8x145. Squat was wat zwaarder dan gehoopt maar ging wel goed.

• #5.030
B1W9D2

Deadlift, conv.
165x6x3

GM
60x8
70x8
60x8

Hyper extensions
BWx12
BW +10 x12x2
BWx15

Leg curls, unilateral
mediumx10
heavyx8x2
dropx12 (bilateral)

Calf presses
mediumx15
heavyx15x2
heavyx13

Ab wheel
BWx12x3

Zieke krampscheuten na die ab wheel.
Man, ik had zo weinig zin vandaag, zo moe, gaar, zon scheen in m'n ogen, brug stond open et cetera maar ik moest wel gaan omdat er geen andere sleutelhouder in de gym was en dan ga ik ook niet maar een beetje zitten niks doen daar. Pas om half acht aan t trainen. In een klein uurtje er doorheen geknald, toch een lekker gevoel achteraf alhoewel ik de load heel laag heb gehouden. Beetje bb achtige training.

Man, ik had zo weinig zin vandaag, zo moe, gaar, zon scheen in m'n ogen, brug stond open et cetera maar ik moest wel gaan omdat er geen andere sleutelhouder in de gym was en dan ga ik ook niet maar een beetje zitten niks doen daar. Pas om half acht aan t trainen. In een klein uurtje er doorheen geknald,
Pas je op? Dit kan je een tijdje volhouden, maar ooit ga je weer door je hoeven als er niets veranderd.

Toch nog aardig wat werk verzet in een uurtje. Houd jij je rusttijden bij of doe je dat op gevoel?

• #5.033
Pas je op? Dit kan je een tijdje volhouden, maar ooit ga je weer door je hoeven als er niets veranderd.
Klopt hoor, moet zeker uitkijken. Er wordt hier al drie weken lang in en om mijn huis gewerkt, helpt ook niet echt mee. Continu geboor en gegraaf en gedoe. Aardige mannen enzo maar ben blij dat t na morgen voorlopig even klaar is.

Toch nog aardig wat werk verzet in een uurtje. Houd jij je rusttijden bij of doe je dat op gevoel?
Bij de main lifts kijk ik wel regelmatig op de klok omdat rusttijden tussen de sets door anders juist wat uit de hand lopen, assistance ram ik gewoon allemaal door en dan is het kapot gaan. Vaak ook supersets enzo. Verder heb ik voor squats zowel met als zonder halter aanzienlijk wat meer en langere warm up nodig dan voor de andere twee main lifts, dus als er geen squats in de training zitten scheelt dat ook alweer behoorlijk wat tijd.

• #5.034
B1W9D3

Bench press, paused
165x3x4

Bench press, paused, slingshot
190x3x3

DB bench press
40x10
55x10x2
55x8

DB rows
40x10
55x10x3

Straight arm pulldowns
mediumx12x2
dropx12

OH db triceps extension
8x10
10x10x2

Pushdowns
heavyx12x2
dropx10

Face pulls
lightx15x2

Tof clubje vandaag. Echt een zeer goeie vibe bij Powerhouse en een kneiterharde training ook voor mij.
Bench is echt niet meer normaal, ik had gehoopt op goeie 'beginnersgains' met deze DUP style training maar dit vind ik zelf ook een beetje bizar worden. Als ik dan denk aan hoe mega kut 110 aan het begin van dit block voelde, gaat helemaal nergens meer over deze drietjes met 165 en daarna die slingshot triples met 190. Er zit nog zoveel in ook, ik heb oprecht t idee dat ik aan t einde van dit block, over 4-5 weken, weer (in de buurt van) 200 kan benchen, zonder slingshot dan natuurlijk.

Good times. Morgen coachen op de lichtstad cup, leuk om weer een beetje terug in het powerliftingwereldje te komen.

B1W9D3

Bench press, paused
165x3x4

Bench press, paused, slingshot
190x3x3

DB bench press
40x10
55x10x2
55x8

DB rows
40x10
55x10x3

Straight arm pulldowns
mediumx12x2
dropx12

OH db triceps extension
8x10
10x10x2

Pushdowns
heavyx12x2
dropx10

Face pulls
lightx15x2

Tof clubje vandaag. Echt een zeer goeie vibe bij Powerhouse en een kneiterharde training ook voor mij.
Bench is echt niet meer normaal, ik had gehoopt op goeie 'beginnersgains' met deze DUP style training maar dit vind ik zelf ook een beetje bizar worden. Als ik dan denk aan hoe mega kut 110 aan het begin van dit block voelde, gaat helemaal nergens meer over deze drietjes met 165 en daarna die slingshot triples met 190. Er zit nog zoveel in ook, ik heb oprecht t idee dat ik aan t einde van dit block, over 4-5 weken, weer (in de buurt van) 200 kan benchen, zonder slingshot dan natuurlijk.

Good times. Morgen coachen op de lichtstad cup, leuk om weer een beetje terug in het powerliftingwereldje te komen.
Veel plezier bij de lichstadcup 2.0
Wat ik ervan mee heb gekregen een mooie locatie voor je comeback als coach.

• #5.036

• #5.037
Veel plezier bij de lichstadcup 2.0
Wat ik ervan mee heb gekregen een mooie locatie voor je comeback als coach.
Bedankt, komt wel goed denk ik, ik kom er allicht niet voor mijzelf maar voor de lifter. Zal er alleen in de ochtend zijn trouwens

• #5.038
Bedankt, komt wel goed denk ik, ik kom er allicht niet voor mijzelf maar voor de lifter. Zal er alleen in de ochtend zijn trouwens
Nee dit weekend kwam niet uit voor scheidsen.
Nog steeds erg knap dat ze kerstavond voor elkaar hebben gekregen

• #5.040
Vanmorgen

B1W9D4

Squat, low bar
145x8x3

Bench press, touch & go
120x10x3

DB flyes
16x10
20x10x2

Cable rows
heavyx10x3

LPD
mediumx12x3

Pushdowns
mediumx12x3

Goed naar de getver van het vele eten, was echt enorm aan t zweten ook. Lekker om even gegaan te zijn maar wel de gewichten aardig wat naar beneden geschroefd en gewoon even lekker die pomp gezocht. Trainen zal op een wat lager pitje gezet worden deze week vanwege vaderlijke taken en wat dagjes weg enzo. Misschien hier en daar nog eens een sessie tussendoor en anders tot in t nieuwe jaar lieve logvolgertjes.

Terug
Naar boven