- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, moet een beetje uitkijken dat ik niet sentimenteel wordt maar het is zo heerlijk om weer in die cadans van zo'n training en trainingsweek te zitten. Kan dat altijd maar moeilijk omschrijven. Soms, op de mindere dagen, vraag ik me ook echt wel eens af wat ik daar nou sta te doen als 39-jarige. Maar het gevoel van een uitdagend gewicht, goeie sets, en de pomp en het kapot gaan daarna op assistance, het is ongeëvenaard imo.Super man. 3 heerlijke sessies op rij das aangenaam lezen!

Hard werken niet vergeten, train inmiddels al ruim 20 jaar met wat ups & downs.
Zeker, zeker, daar valt niets aan af te dingen.Hard werken niet vergeten, train inmiddels al ruim 20 jaar met wat ups & downs.

Vraag ik me af, ik meende dat jij toch ook behoorlijk respectabele gewichten verplaatste..Zeker, zeker, daar valt niets aan af te dingen.
Maar weet je, ik train nu reeds 40 jaar hard en ik kom echt niet in de buurt van jouw kracht-potentieel en prestaties.
Dus chapeau, Tymboo-Rex!![]()
Voor een suffe huisvader niet onaardig hoorVraag ik me af, ik meende dat jij toch ook behoorlijk respectabele gewichten verplaatste..
, maar verder dan 1x172,5kg op de raw bench press (bij 105kg bw) ben ik toch echt niet gekomen.Hoe oud is hij?
8