Niet echt netjes de trainingen geüpdatet hier, excuus. Zal t vanaf morgen weer doen.
Wel leuk om wat ontwikkelingen rondom powerhouse te delen. Coaching en abo's lopen goed waardoor er ook meer geïnvesteerd kan worden. Vandaag nog weer twee sets dumbbells binnen gekregen waardoor we nu zo goed als compleet zijn met onze set db's (t/m 40 kg). Iedereen die wel eens aan een homegym heeft gedacht met meer dan alleen een rack, bench en plates, weet hoe bizar veel geld een complete set db's kost. Dat gaat echt over duizenden euro's en ik ben er dan ook best trots op dat na jaren verzamelen de set zo'n beetje compleet is, met geld vanuit de gym. Ik heb nu 5-7-8-9-10-12-14-16-18-20-22-24-27,5-30-37,5-40. Alleen tussen 30 en 37,5 missen nog 1 of 2 stappen. Alles boven de 40 voorlopig nog steeds met verstelbare db's. Dumbbells boven dat gewicht komen ook nog wel een keer maar dan moet er eerst een nieuw db rack komen want het past nu al bijna niet meer.
Verder komt er deze zaterdag een set stones binnen, we hebben tegenwoordig een groep strong(wo)men die bij ons traint. Acht stones van 18 t/m 110 kilo.
Ook wordt er een yoke op dit moment voor ons gemaakt. Ik heb al farmers staan, een husafell stone, twee sandbags, een axle, log en had al twee stones van 100 en 130. Daar komen dus een yoke en nog een hele serie stones bij, dit betekent dat de strongman dagen bij Powerhouse nu wel echt terugkomen. Ik heb ooit al onze strongmanonderdelen moeten verkopen vanwege ruimtegebrek en ben blij dat t nu weer grotendeels terug is.
Om alles een beetje kwijt te kunnen ga ik ook uitbreiden, er komt 40m2 bij in de vorm van een baan waar gelopen kan worden met strongmanonderdelen en waar ook een stoneplatform komt. Hierdoor is er in de rest van de gym weer meer ruimte voor powerlifting stuff en machines.
Verder ga ik wat benches opnieuw laten bekleden, komt er ook een nieuwe verstelbare bench en wordt t deadliftplatform hersteld / geüpdatet (hout is beschadigd).