Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

3 weken rehab klinkt wel goed, kan al heel veel doen. Bench is idd awesome.
Komt wel goed man, je zal er beter staan dan hoe je je nu voelt.

Gewoon 3 rustige squat en deadlift beurtjes en op de bench knallen... Zou ik persoonlijk doen. In tussentijd veel rehab en 1x pw wat laag volume +-70% gewichten squatten puur voor het 'onderhoud'.
Het is klote, ik weet hoe het voelt, maar als je niet anders kan...
Yuh, vorig jaar ging ik ook het NK Raw in met maximaal 130 kg achter de kiezen op de squat.
Komt dan toch nog een redelijke hoop uit op zo'n dag.
Zou denk ik zelf zoiets proberen:
Komende week vol op de rehab pakken voor LB.
In de eerste helft van week 2 een keer zwaarder squatten om even te kijken hoe het er voor staat en vertrouwen te krijgen in een opener. Dan afhankelijk van hoe week 2 ging week 3 weer rehabben of als het vet kek ging in week 2 naar een opener squatten in het begin van de week en een zwaardere pull proberen aan het eind van de week.
Dan week rusten en fatsoenlijke beurten op sq en dl zetten en een geitebruut PR op de bench scoren.
Verder nergens wetenschappelijk op gebaseerd ofzo, stomweg wat ik zelf hoogstwaarschijnlijk zou proberen...

Thanks
Jawel, alleen dan zou ik echt gaan twijfelen over deelname. Het is ook niet dat ik een NR kan zetten ofzo op de bench, met Jordi in mijn klasse. Leuk natuurlijk om een dik wedstrijd PR te zetten op de bench, maar als ik dan nog steeds met een miezerige 600 totaal sta aan het einde van de rit heb ik het idee dat ik beter gewoon thuis kan blijven.
Ik zie het probleem niet imo. Is toch leuk om een wedstrijd te draaien :-)? Ik zou gewoon het meest positieve eruit halen.