- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 plank van 2.5 bij 1?
Die neerlegge ln wanneer je deadlift, of een platform tegen een muur die je omhoog kan klappen?
Mja, maar t probleem is dat de vloer vreselijk ongelijk blijft, we leggen al allerlei matten neer maar niks werkt eigenlijk. Ook een platform waterpas maken op een schuin aflopende vloer lijkt me vrij lastig. En de muren staan ook al helemaal vol, haha

tja moeilijk, berg zand neergooien, afvlakken en plank erop. Je moet er wat voor over hebben om goed te deadliften![]()
Flinke steken in de linkerschouder, dus gestopt. Wilde eigenlijk eerst m'n sets op de bench draaien en daarna de slingshot variant van Fortius Fitness uitproberen, maar ben dus maar direct verder gegaan met de "slingshot". Deze verschilt in zoverre van de gewone slingshot dat 'ie om de ellebogen zit en niet de bovenarmen en het elastische deel zit (volgens mij) op een andere plek aan de "zijarmen" vast dan bij een gewone slingshot, waardoor deze wat hoger op de borst ligt.
...
Heb sinds nk raw niet meer boven de 165 gedrukt en merkte dat ik wel gewoon wat kracht miste in de hogere percentages. Heb twee maten toegestuurd gekregen, l en xl. Had eerst de xl om maar die was echt te groot. De l leek wel goed te zitten bij mij. Denk dat ik er op de 180 en 190 twee reps extra uit haalde ofzo. Staat allemaal op film
Ik weet eerlijk gezegd niet of deze hoger ligt dan de slingshot. Die zit om je boven armen toch? Ik zal eens kijken naar het verschil in ieder geval.
Bij Vito is hij inderdaad te groot.
Maar 2 reps extra met dat gewicht is zeker nice man!