Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
Nu duurt het nog langer tot ik een keer stones kan/durf te proberen haha
Komt goeeed

ik hoop dat alleen de stone RIP is en er geen tenen oid geraakt zijn....

Nee viel mee, klapte uit elkaar bij t neerkomen op de mat. Was ook al helemaal gescheurd, dus zat er wel echt aan te komen...

als je ziet hoe sommige stones er inmiddels uitzien, kunnen dat soort lichtere stenen ook nooit lang mee gaan. wel jammer, toch een beetje sentimentele waarde he.. :P
tof dat er gewoon een nieuwe komt, ik kom zeker weer een keer mee trainen.

Mooi!

Misschien dan een 16inch mal kopen om de lichte stenen wat massiever en dus sterker te maken.

Ja zat ik ook al aan te denken, eigenlijk is een 30cm bal in een 45 cm steen stoppen wel echt op t randje of erover...

Checkin' in

Vandaag UB

Twee dagen op wat crackers, koekjes en fruit geleefd, ellende is ook nog steeds niet over. Kon gelukkig voor de training wel een redelijke maaltijd naar binnen werken, maar vandaag toch niet veel meer dan 1500 kcals oid binnen gekregen, dus energylevels liggen nog steeds erg laag. Vandaar ook t volume redelijk teruggeschroefd voor deze training.

Veul dynamisch opwarmen

Paused bench
10x60
5x100
5x130
3x160
3x160
3x160
3x160
3x160
Speedreps natuurlijk alles

Seated oh press (was wel meer een soort ultra high incline press omdat t bankje niet rechter op kan, maar dat voelt iets gezonder voor de schouders zo)
10x20
10x40
5x60
5x80
5x90
5x100 moet wel een PR zijn, op film
4x100
3x100
Snel verzuurd

Pendlay rows
6x60
6x100
6x120
6x120
6x120

Pushdowns
12x
12x
12x
12x

Prima zo

http://www.youtube.com/watch?v=AIqYuE6-0kA

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

@pleurklaat
feww....ik veeg gelijk de zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd...weg zorgen ;)
nee zonder geinen: gelukkig maar: was 't schrikken

@Tymboo Leuk die inkijktjes d.m.v. die filmpjes (en heavy zeg!) ik weet weer waarom ik vroeger bij paps op schoot uren naar Sterkste Man kon kijken

Thanks!
Moet nog een pak zwaarder allemaal :)

goeeed die pr man

Nog fan van Warren btw, G?

Nog steeds admirerend over die press

dat blijf je zeggen als het goed is
(maar gewoon thnx had volstaan hoor :p)

beterschap trouwens! Nu heb je dat zusterke voor andere zaken nodig haha

Ja thanks, gisteren weer redelijk normaal kunnen eten gelukkig, en voel me ook stukken beter.

goeeed die pr man

Nog fan van Warren btw, G?

Nog steeds admirerend over die press

yeah buddies

Vandaag

Squat
10x20
10x50
10x90
5x90
5x120
5x140
3x160
wraps
5x185
5x185
5x185
5x185
5x185

Paused bench
10x20
10x60
5x100
5x140
2x160
2x170
2x180
2x180
2x180
2x180

Conv dl
5x60
5x100
5x140
5x185
5x185
5x185
5x185
5x185

3,5 uur bezig geweest...
Squat voelde vrij goed, bench was zwaar, merk dat ik echt in die zwaardere ranges moet blijven drukken om daar goed op te blijven gaan. 190 was echt een twijfelgevalletje geweest nu, wat natuurlijk niet zou mogen. Deadlift ging wel, maar was zwaar vermoeid hier.
Van alles 1 set op film, maar dat upload ik morgen wel.. zwaar dagje geweest.

Totaal volume (op alleen de werksets) van 10.000+ kg, dat zal ook wel een PR zijn...

jaja 10.000kg, allemaal leuk, maar hoe was de MMC?

myron volume

pissenend ziekenend volume big T, ik ben admirerend

Netjes T, technisch ook mooie squat weer!

Netjes T, technisch ook mooie squat weer!

Thanks Jeroen. Squat voelt inderdaad technisch weer beter, rek- en strekoefeningen zullen daar zeker ook wel bij geholpen hebben. Alleen op pure kracht moet ik nog wel wat terugpakken. Ben benieuwd hoe dit zich voortzet. Deadlifts voelden wat traag gisteren, maar dat had zeker met het voorgaande volume te maken natuurlijk.

Ben er inmiddels vrij zeker van dat ik toch weer t NK pl in pakken mee ga doen eind februari, maar dat ga ik dan raw met wraps doen, min of meer als trainingswedstrijd en natuurlijk om hopelijk een goed raw met wraps totaal neer te zetten. En het NK bank in maart zou ik dan ws in shirt pakken, mits de trainingen goed gaan.

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Heb me ingeschreven voor t NK.
Ga nu de komende vijf weken er naartoe een fb schema volgen met vier keer in de week squat en bench en drie keer deadlift. Waarschijnlijk blijft t dan bij vijf trainingen in de week, waarvan 1 dag alleen assistance. Zondag wordt weer de zwaarste dag en dan doe ik dus geen of nauwelijks events meer.
Vanavond een lichte training met paused front squats en wat slingshot benches, en ub assistance

Doel voor NK wordt 700 raw met wraps.

Srs man 3x per week deadlift lijkt mij echt te weinig herstel... Maar als jouw lichaam het aan kan respect.

Enorm volume bij je laatste training, mooi aangepakt hoor.

Enorm volume bij je laatste training, mooi aangepakt hoor.

Thanks

Vanochtend lichte training

Veel opwarmen, stijf als een hark, mobiliteitsoefeningen en dynamisch werk

Front squat paused
4x6x80

Bench met slinger
4x8x100

Face pulls (green band) ss pushdowns
5x12 ss 5x12

Morgen zware training

Sterkte met je schema, ik zou er niet aan moeten denken. Ik zou me hele rug aan gort trekken en me ellebogen en schouders helemaal vernaggelen met banken.

Sterkte met je schema, ik zou er niet aan moeten denken. Ik zou me hele rug aan gort trekken en me ellebogen en schouders helemaal vernaggelen met banken.

Zal lukken man. Probeer echt weer goed in een ritme te komen. Goed eten, slapen etc. 'S morgens thuis stretching om de ergste spierpijn en vooral stijfheid wat weg te werken en dan voor de training ook goed dynamisch stretchen en opwarmen om er doorheen te komen.

Ik hou van volume <3

En aangezien wij T-rex technisch bijna precies dezelfde bouw hebben gaat dat helemaal goedkomen :D
misschien moet jij mij leren benchen, want mijn armen zeggen dat ik heel goed ben erin :roflol:

mooie trainingen en een strak plan ter voorbereiding van feb.

Wat zijn de doelen voor aankomende wedstrijd......

Terug
Naar boven