MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
Slingshot is eigenlijk zelfde als benchen tegen bands? Bovenin zwaarder als onderin?

Nou, het is dan eerder nog vergelijkbaar met benchen tegen reversed bands, omdat je een overload creëert. Als je tegen bands drukt gebruik je juist minder gewicht dan normaal.
Onderin helpt t wat mee, halverwege en bovenin niet.

Nou, het is dan eerder nog vergelijkbaar met benchen tegen reversed bands, omdat je een overload creëert. Als je tegen bands drukt gebruik je juist minder gewicht dan normaal.
Onderin helpt t wat mee, halverwege en bovenin niet.

Ahzo, z'n ding lijkt me wel interessant, bij Martijn gekocht?

Mooi spul he die slingshots..

Zelf heb ik de Titan Ram en de Ultimate shooter van Warrior.
Mijn ervaring is dat wanneer je iets minder brede grip pakt (pinken op de ringen) de bar wat lager komt op je borst en je hierdoor meer pop vanaf de borst creëert, dus meer kg's kunt douwen. Als je hem gebruikt als alternatief voor een bench shirt dan zou ik gewoon competitie grip pakken.

Ahzo, z'n ding lijkt me wel interessant, bij Martijn gekocht?

Ja als testproduct gekregen.

Mooi spul he die slingshots..

Zelf heb ik de Titan Ram en de Ultimate shooter van Warrior.
Mijn ervaring is dat wanneer je iets minder brede grip pakt (pinken op de ringen) de bar wat lager komt op je borst en je hierdoor meer pop vanaf de borst creëert, dus meer kg's kunt douwen. Als je hem gebruikt als alternatief voor een bench shirt dan zou ik gewoon competitie grip pakken.

Thanks voor de tips pol.

Alweer twee dagen niet kunnen trainen en nauwelijks kunnen eten vanwege darmellende.
Ik krijg toch ernstig het idee dat ik last heb van lactose intolerantie. Heb een tijdje nauwelijks melk gedronken omdat m'n proteïne op was en ik dus geen shakes kon maken. Sinds een dag of drie weer eiwitzen en dus weer shakes en meteen is de ellende weer begonnen. Ga eens een tijdje de melk en andere melkproducten zoveel mogelijk mijden om te kijken of het dan weer beter wordt.

Morgen weer events.

Neem je shakes met water man scheelt een hoop! bijv. 500ml water, 200gr havermout en 2 scoops whey

Probeer anders eens Egg protein van Best Body.
Deze gebruik is zelf ook aangezien ik ook niet zo goed reageer op melkproducten.

Neem je shakes met water man scheelt een hoop! bijv. 500ml water, 200gr havermout en 2 scoops whey

Ja ben ik vanaf vandaag ook mee begonnen

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Probeer anders eens Egg protein van Best Body.
Deze gebruik is zelf ook aangezien ik ook niet zo goed reageer op melkproducten.

Ja ik ga het eerst eens zonder melk proberen en als dat niet helpt nog eens verder kijken. Thanks.

Vandaag events

Energylevels zeer laag, vanochtend echt geforceerd moeten eten maar nog steeds kotsmisselijk en veel schijten

Wat opgewarmd met squats

Yoke
150 20m
230 20m
290 20m
330 20m
330 20m
330 20m
Ging goed, wel wat last aan knieën en scheenbenen weer

Farmers
50 40m
70 40m
90 40m
110 40m
110 50m
Zou wel een PR kunnen zijn. 110 zonder draai

Medley
2 natuurstenen en 120kg duck over 15m + 4 tyre flips
1m16 snelste tijd

Stones
3x70 @ 1m50
2x95 @ 1m50
3x95 @ 1m50
2x110 @ 1m50
Fx130 @ 1m50
Vrij waardeloos, had ook echt geen energie meer. 130 voelde loodzwaar

Front hold (15 kg ong)
1m10 langste tijd

Naar omstandigheden wel goeie training, op stones na.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

RIP 70kg stone :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, zat er al een tijdje aan te komen, bij het maken van de stone was de foambal al kapot gegaan, maar toen toch het risico genomen om door te gaan met vullen. De foambal was al helemaal kapot geslagen en je hoorde binnenin de stone de brokken beton altijd heen en weer stuiteren. Dus was eigenlijk een kwestie van tijd, wondertje dat ie t nog zo lang vol gehouden heeft.
Wel jammer natuurlijk.

We gaan toch maar eens mallen kopen, want we moeten echt een lichte steen hebben, en misschien wel meer dan één ook.

Nu duurt het nog langer tot ik een keer stones kan/durf te proberen haha

ik hoop dat alleen de stone RIP is en er geen tenen oid geraakt zijn....

Ja, zat er al een tijdje aan te komen, bij het maken van de stone was de foambal al kapot gegaan, maar toen toch het risico genomen om door te gaan met vullen. De foambal was al helemaal kapot geslagen en je hoorde binnenin de stone de brokken beton altijd heen en weer stuiteren. Dus was eigenlijk een kwestie van tijd, wondertje dat ie t nog zo lang vol gehouden heeft.
Wel jammer natuurlijk.

We gaan toch maar eens mallen kopen, want we moeten echt een lichte steen hebben, en misschien wel meer dan één ook.

als je ziet hoe sommige stones er inmiddels uitzien, kunnen dat soort lichtere stenen ook nooit lang mee gaan. wel jammer, toch een beetje sentimentele waarde he.. :P
tof dat er gewoon een nieuwe komt, ik kom zeker weer een keer mee trainen.

Nu duurt het nog langer tot ik een keer stones kan/durf te proberen haha

je had het gewoon eens moeten proberen!

ik hoop dat alleen de stone RIP is en er geen tenen oid geraakt zijn....

ach ik neem aan dat hij wel wat brute arm wonden achter gelaten heeft.. en er zijn wel ergere dingen met een stone gebeurt dan wat teentjes eronder, dus dat was het minst erge geweest hahahah

ach ik neem aan dat hij wel wat brute arm wonden achter gelaten heeft.. en er zijn wel ergere dingen met een stone gebeurt dan wat teentjes eronder, dus dat was het minst erge geweest hahahah

ai...en geen lief zusterke in de buurt zeker ;)

Misschien dan een 16inch mal kopen om de lichte stenen wat massiever en dus sterker te maken.

medley master

Maak je geen zorgen ik ben nog heel.

@pleurklaat
feww....ik veeg gelijk de zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd...weg zorgen ;)
nee zonder geinen: gelukkig maar: was 't schrikken

@Tymboo Leuk die inkijktjes d.m.v. die filmpjes (en heavy zeg!) ik weet weer waarom ik vroeger bij paps op schoot uren naar Sterkste Man kon kijken

Terug
Naar boven