Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou van volume <3

En aangezien wij T-rex technisch bijna precies dezelfde bouw hebben gaat dat helemaal goedkomen :D
misschien moet jij mij leren benchen, want mijn armen zeggen dat ik heel goed ben erin :roflol:

Haha ja kom maar eens langs :)

mooie trainingen en een strak plan ter voorbereiding van feb.

Thanks David.

Wat zijn de doelen voor aankomende wedstrijd......

700 totaal, in de richting van 250-200-250.

Vandaag

Dynamisch opwarmen, heupen openzetten

Squat
10x20
10x60
5x100
5x140
3x170
bandjes
2x190
2x200
2x210
2x215
Hm, tot 210 alles met lightning speed, maar bij de 215 stond ik wat verkeerd ofzo waardoor vooral de eerste rep vrij lastig was. Verder wel tevreden, geen last van eerdere trainingen en zit nog veel rek op.

Bench
10x20
5x60
5x100
5x140
2x160
2x175
1x185
1x190
1x190
Redelijk tevreden, maar heb wel wat in moeten leveren op absolute kracht. Zal wel terugkomen denk ik, er is nog tijd.

Deadlift, conv.
5x60
5x100
5x140
3x180
3x200
3x210
Bij 200 en 210 straps om gedaan omdat m'n handen al een tijdje naar de kloten zijn en gebruik van de TPB helpt dan ook niet mee. Op de één of andere manier vernken die straps m'n standaard set up procedure wat waardoor ik niet lekker in de startpositie kom en m'n heupen te vroeg omhoog schieten, waardoor ik het mezelf weer lastiger maak om tot lockout te komen. Volgende keer een halter met iets minder scherpe knurling en dan maar gewoon weer zonder straps.

Redelijk tevreden toch wel over de training.

Filmpje volgt.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=vM6MyrxkNEY

Goeden barbell krul

Beetje matige range of motion wel man. Maar over het algemeen komt een 3x halve ROM raw wel overeen met 1x full ROM geared. Volgende keer gewoon gear aan dat moet full ROM wel lukken.

Beetje matige range of motion wel man. Maar over het algemeen komt een 3x halve ROM raw wel overeen met 1x full ROM geared. Volgende keer gewoon gear aan dat moet full ROM wel lukken.

Tymboo zijn piek op den biceps verhinderd een grotere bewegingsbaan.

Lol kon niet verder buigen door dat benchshirt en die sleeves :roflol:

Allemaal leuk en aardig die gekke curl, maar jullie kunnen geen no-handed deadlift

alles kan

Nogal een geluk dat zot zijn geen pijn doet ;)

Lol post je jarenlang al honderden serieuze filmpjes waar een man en een paardenkop naar kijken., Doe je 1 keer eens wat anders en meteen 2k views in een dag tijd, berg nieuwe abonnees erbij, allerlei Amerikaanse boards waar ie gedeeld wordt, heel tumblr, fb en allerlei sociale media vol ermee... PHM going viral!

Afijn

Paused squats
10x20
6x60
6x60
6x100
3x140
3x160
3x170
3x180
Wilde nog een setje doen, maar kreeg een tikje in m'n bilspier dus beter niet, donderdag weer zwaar buigen. Geen last van verder.

Sumo dl
5x60
5x100
4x140
4x160
4x180
4x180

Paused cgbp
6x60
6x100
6x130
6x150
6x150
6x150

BOR
4x8x100

Berrock Obama belde daarnet op Skype.

Hij wilt een selfie met je, terug in full gear, hij zou een 100 strikt curl kunnen
weet wel niet dat hij het in pounds bedoelde

Gelijk reageren Tymen !

3 setjes 160 cgbp beetje weinig

4 setjes 100 bor beetje veel, bro

Zalig man! Is ook wel een heel origineel filmpje, en gewoon puur zoals jullie zijn, geen geacteerde bullshit!

Ff snel loggen

Vanaf vijf uur op om te gaan leren, na tentamen snel gegeten en direct door naar de loods.

Squat
tot 160 geprobeerd
Vanmiddag een pijntje in mn onderrrug bij t opstaan uit m'n stoel. Zijn van die dingen waarvan je weet dat t binnen 1 of 2 dagen weer weg is maar ik kreeg t er vanavond met geen mogelijkheid uitgerold of gestretcht. Dus geen squats of deadlifts.

Slingshot bench
tot 2x4x180
25x100 zonder slingshot
voelde ook k*t en zwak
Zal ook wel met stress te maken hebben

Terug naar huis donderde m'n uitlaat nog eens onder de auto vandaan, kortom TOPDAGJE weer!!

Nu naar bed, morgen nog een keer achterlijk vroeg op om te gaan leren en dan zijn we er gelukkig weer even van af.

Laatst bewerkt:
En? Al wat slaap ingehaald ondertussen?

uhm......wat voor filmpje was dat whaha, ik zal maar wijselijk mijn mond houden over de associaties....;)

Terug
Naar boven