Ook dat gevoel snap ik maar uiteindelijk doe je het toch voor jezelf.
Ja tot op zekere hoogte, maar je wilt ook weer niet voor spek en bonen meedoen natuurlijk...
Weet wat je bedoelt...daarom ben ik gekapt met loggen en strongman shizzle. Train nu gewoon voor mezelf, zonder verplichting naar wie of wat dan ook. Nu heb ik er plezier in...ondanks ongemakjes her en der.
Mijn leven is niet meer sporten 5a6dgn per week en dat heb ik geaccepteerd.
Zou jij ook moeten doen met je gezin, je werk, je studie en dan nog is PHM. Ergens moet je iets inleveren wil jezelf ook nog is hardcore trainen. De vraag is waarop wil je dat doen?
Jawel, maar ik wil gewoon competitief blijven, die drive is niet weg, ook om juist dat plezier erin te houden. Dus dan zal ik met regelmaat moeten blijven trainen en ook progressie moeten blijven boeken, wil ik er plezier in houden.
Wat mankeer je momenteel precies?
Ik dacht dat je juist weer de goede kant op ging?
Last van mijn rug weer, en ik merk gewoon dat ik op onverklaarbare wijze flink zwakker ben geworden. Alleen op de bench al heb ik ineens meer dan 10 kilo ingeleverd t.o.v 6-8 weken geleden.
En ik wil meer volume draaien, omdat ik voel dat de enige manier is om nog vooruit te komen, maar tegelijkertijd begint mijn lichaam dan weer op alle mogelijke vlakken tegen te werken. Dat is erg frustrerend.
Plus gewoon een hoop stress ook denk ik.
Klote voor je vent...
Je zei laatst al zoiets toen ik bij PHM was, maar ik realiseerde me niet dat het zo erg was.
Misschien jezelf wat beperken zodat je toch op het gemakje door kan gaan.
Ja maar dat wil ik dus juist niet, mezelf beperken, en al helemaal niet "op het gemakje doorgaan"

Er zit nog genoeg in me, zou alleen tijd worden dat het er eens uit kwam.
Misschien eis je te teveel van jezelf. Gezien je gezin, studie en training cq opbouw PHM plus begeleiding van mensen.
Waar is het herstel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha, jij blijft ook stiekem mee loeren he

Ach, het herstel is er wel, we moeten t ook niet overdrijven. Ik zit een groot deel van de dag op m'n kont en slaap ook best redelijk goed gelukkig. Alleen zo'n tentamenweek is altijd wel een flinke aanslag op m'n gestel, dus daar zal ik dan met trainingen misschien wat meer rekening mee moeten houden.
Het zijn vaak gewoon de kleine pijntjes die vaak al voor een enorme terugslag zorgen, en dat is lastig te accepteren.