AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Komt zeker door al dat rollen op de grond van dinsdag?

Misschien is dat wel het bench geheim waar ik al mijn leven lang naar op zoek ben.

ohja, goed getraind, sterk. Sterke bench, sterke db press, sterke pushdowns.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Zeer episch

Geeft weer goede moed

Komt zeker door al dat rollen op de grond van dinsdag?

Misschien is dat wel het bench geheim waar ik al mijn leven lang naar op zoek ben.

ohja, goed getraind, sterk. Sterke bench, sterke db press, sterke pushdowns.

Thanks guys
Crucifix nog toegevoegd, was ik vergeten

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=1cf6JKMmp9I

Die bench, sicko

lol en jij zat laatst te jammeren dat het trainen niet goed ging? Welke oefening gaat er niet goed volgens jou dan?

Nice bank!

• #1.066

Thanks C.

lol en jij zat laatst te jammeren dat het trainen niet goed ging? Welke oefening gaat er niet goed volgens jou dan?

Tja, er zijn op t moment maar drie oefeningen belangrijk, en twee daarvan gaan überhaupt niet of nauwelijks (squat en deadlift). Top natuurlijk dat bench nu weer de goede kant op gaat, maar als de rest niet lukt kan ik die 700 totaal alsnog vergeten.

Thanks JP!

Je houdt de moed (en kracht) er aardig in, man ! Petje af !

Tja, er zijn op t moment maar drie oefeningen belangrijk, en twee daarvan gaan überhaupt niet of nauwelijks (squat en deadlift). Top natuurlijk dat bench nu weer de goede kant op gaat, maar als de rest niet lukt kan ik die 700 totaal alsnog vergeten.

Op zo'n fiets fiets ik ook al een tijdje hehe.

• #1.069
Je houdt de moed (en kracht) er aardig in, man ! Petje af !

Thanks Herv

Op zo'n fiets fiets ik ook al een tijdje hehe.

:)

Vandaag laat in de loods en een erg zware dag gehad

Lichte training

Opwarmen met de not so agile 8. Of eigenlijk agile 5 want kwam ergens gruwelijk verkeerd neer op m'n duim die daarbij dubbel klapte, dus de andere not so agile three maar even laten doen. Nog wel last van nu, hoop dat dat niet blijvend is. Lekker slim weer...

daarna

Paused squats beltless
tot 4x6x130

Front squats beltless
tot 4x6x110

Tussendoor onmeunig veel gerekt en gestrekt, rug voelt alweer wat beter.
En de mannen wat geholpen met techniek en dergelijke.

Zondag zwaar, dan moet t maar weer eens gaan gebeuren.

Potverdomme wat een bazenbench man.

• #1.071
Potverdomme wat een bazenbench man.

Thanks beardy

Vandaag

Zwaarste training in voorbereiding op 23 februari.

Had nog wel last van de duim, twee dagen lang zitten draaien en buigen en rollen met balletjes om op tijd hersteld te laten zijn voor vandaag.
Voelde me verder fit, geen pijntjes.

Dynamisch opwarmen

Squat
10x20
10x20
6x60
5x100
5x100
3x140
2x160
vanaf hier wraps
2x190
1x210
1x225
1x237,5
1x245 PR!
245 was zwaar maar nog redelijk overtuigend, en technisch prima. Super blij mee, de 240 met wraps stond al van zeker twee jaar.

Bench
5x20
5x60
5x100
3x130
2x150
1x170
1x185
1x192,5
1x197,5
1x200
Jaja, de 200 is er weer, en hard!

Conv deadlift
5x60
5x100
3x140
1x180
1x210
1x230
1x240
Ook helemaal prima, zit nog ruimte op.

Super, super blij met deze training, eindelijk na al die ellende toch nog een hele goede generale repetitie kunnen doen voor 23 februari.
Voor de oplettende lezer, 685 totaal (raw w/ wraps) in training, wat op zich al een episch PR is. Nog 15 kilo te gaan voor 23 februari om de 700 totaal te halen, wat echt een enorme overwinning op mezelf zou zijn.
Was trouwens ook weer een supersfeer in de loods, goeie bezetting en harde aanmoedigingen. Thanks mannen!

Filmpje volgt natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Enorm onder de indruk van je squat, zeker na alle low body problemen. Benieuwd naar de filmpjes.

Dat wordt knallen bij het NK met hoe relatief netjes die zware lifts allemaal nog waren man.

nice pap

Nice die PR squat zag er echt goed uit!

feli met die epische PR!
heel veel succes de 23e!

Van deze gewichten droom ik! prachtig man!

zeer goed dit

zeer harde training

• #1.079
http://www.youtube.com/watch?v=bT7lAU6JOq4

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Enorm onder de indruk van je squat, zeker na alle low body problemen. Benieuwd naar de filmpjes.

Thanks, staat er op!

Dat wordt knallen bij het NK met hoe relatief netjes die zware lifts allemaal nog waren man.

Nice die PR squat zag er echt goed uit!

feli met die epische PR!
heel veel succes de 23e!

Van deze gewichten droom ik! prachtig man!

zeer goed dit

zeer harde training

Thanks allen!

gaat lekker zo tymen ! nu doorknalle ;)

Terug
Naar boven