IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Serieus?
Krijg de halter niet op de borst man door de stremming van t shirt.
Ok, had srs geen idee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus?
Krijg de halter niet op de borst man door de stremming van t shirt.
vandaag
sq w/ wraps
tot 2x230
bp
tot 2x2x190
dl
k*t
sq matig, bench goed.
Wisselvallig weer, het kon nooit eens allemaal goed gaan.
Als
t volgende week nou eens allemaal op zijn plaats valt...

jonge je gaat volgende week gewoon knallen op het NK anders kom ik persoonlijk naar PHM en beschilder ik jullie muren met roze verf om vervolgens foto's van mezelf overal op te hangen.
Mét ontbloot bovenlijf zonder baard.

jonge je gaat volgende week gewoon knallen op het NK anders kom ik persoonlijk naar PHM en beschilder ik jullie muren met roze verf om vervolgens foto's van mezelf overal op te hangen.
Mét ontbloot bovenlijf zonder baard.
Zou ik wel geld voor geven om dat te zien
Btw Tymen, KNALLEUH!!!
Ja hangt er een beetje van af, als ik helemaal niet in de buurt van die 240 kom in training heeft t voor mij weinig zin om überhaupt mee te doen, ik ga ook niet voor m'n lol weer 2,5 uur bollen om drie beurtjes raw te drukken zonder ook maar voor de prijzen mee te doen. Dan kan ik net zo goed wachten tot raw nk weer.
Wil dan echt wel in de pr zone zitten. Anders sta ik daar weer 200 raw te douwen terwijl iedereen om me heen een shirt aantrekt en 260+ eraan hangt.
Ik denk dat je er slim aan had gedaan om al veel eerder met het shirt te gaan trainen...
Een hoge raw bench geeft niet veel overdracht in een shirt als je er amper mee traint, maar dat weet jij ook wel. Het is een heel ander spelletje
wisselvalligheid of the gods bij jou inderdaad
wie weet man, en anders lekker laten schieten die hap, moet wel leuk blijven.
Ging niet over deze zondag, maar over t nk bank op 23 maart.
Zondag ben ik er sowieso gewoon natuurlijk.