Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Vandaag

Sq w/ wraps
tot 2x230

Bp
tot 2x2x190

Dl
k*t

Sq matig, bench goed.
Wisselvallig weer, het kon nooit eens allemaal goed gaan.
Als t volgende week nou eens allemaal op zijn plaats valt...

kop op

Re: Tymboo's PowerHouse log

Week geen deadlifts zal sowieso goed doen. Snap ook niet helemaal waarom je op dit punt nog deadlift tot een niveau dat het slecht kan gaan en je zelfvertrouwen kan schaden.

Ter vergelijking: ik deadlift nooit meer zwaarder dan 250 1 week out, gisteren zelfs maar 230 terwijl ik richt op 320

Zo dicht op een wedstrijd en zo ver in voorbereiding gaan deadlifts altijd zwaar

• #1.106
Is misschien ook wel zo Z, alhoewel de deadlifts gisteren nog wel op een gewicht waren waarbij ze redelijk goed hadden moeten gaan. Maar was misschien beter geweest om alleen echt licht te doen ja.

Ik wil morgen nog een training in bench shirt mee pakken, wat eigenlijk niet echt handig is zo in de week voor een wedstrijd natuurlijk, maar NK bench komt er ook aan en heb echt wel elke week die trainingen in shirt nodig nu. Normaal gesproken zou ik m donderdag doen, maar zet m nu dus naar voren naar dinsdag. Vanavond nog wat squatten. Waarschijnlijk woensdag of donderdag dan nog een hele lichte training en dan rusten tot zondag.

• #1.107
Vanochtend

Squats
tot 3x5x140

Front squats
tot 3x6x90

Hypers
4x15xBW

Foam rollen en stretchen

Alvast heel veel succes T !

jonge je gaat volgende week gewoon knallen op het NK anders kom ik persoonlijk naar PHM en beschilder ik jullie muren met roze verf om vervolgens foto's van mezelf overal op te hangen.

Mét ontbloot bovenlijf zonder baard.

jonge je gaat volgende week gewoon knallen op het NK anders kom ik persoonlijk naar PHM en beschilder ik jullie muren met roze verf om vervolgens foto's van mezelf overal op te hangen.

Zou ik wel geld voor geven om dat te zien :)

Btw Tymen, KNALLEUH!!!

• #1.112

Dat mag je sowieso wel doen hoor

no homo

Zou ik wel geld voor geven om dat te zien :)

Btw Tymen, KNALLEUH!!!

Thanks maat

Bench
10x20
10x60
5x100
4x130
Shirt
3x160
3x200
3x210
1x220
1x220
Geen touch en t*fus zwaar
zak anders gewoon lekker in de stront met die t*ring bench shirts

T bar row
4x15

LPD
4x12

6xbw pullup

Pushdowns
4x12

Donderdag nog een lichte training denk ik

Laatst bewerkt:
doe dan lekker recalcitrant en gewoon raw drukken

• #1.114
doe dan lekker recalcitrant en gewoon raw drukken

Ja hangt er een beetje van af, als ik helemaal niet in de buurt van die 240 kom in training heeft t voor mij weinig zin om überhaupt mee te doen, ik ga ook niet voor m'n lol weer 2,5 uur bollen om drie beurtjes raw te drukken zonder ook maar voor de prijzen mee te doen. Dan kan ik net zo goed wachten tot raw nk weer.

Wil dan echt wel in de pr zone zitten. Anders sta ik daar weer 200 raw te douwen terwijl iedereen om me heen een shirt aantrekt en 260+ eraan hangt.

Ja hangt er een beetje van af, als ik helemaal niet in de buurt van die 240 kom in training heeft t voor mij weinig zin om überhaupt mee te doen, ik ga ook niet voor m'n lol weer 2,5 uur bollen om drie beurtjes raw te drukken zonder ook maar voor de prijzen mee te doen. Dan kan ik net zo goed wachten tot raw nk weer.

Wil dan echt wel in de pr zone zitten. Anders sta ik daar weer 200 raw te douwen terwijl iedereen om me heen een shirt aantrekt en 260+ eraan hangt.

Ik denk dat je er slim aan had gedaan om al veel eerder met het shirt te gaan trainen...
Een hoge raw bench geeft niet veel overdracht in een shirt als je er amper mee traint, maar dat weet jij ook wel. Het is een heel ander spelletje

• #1.116
Ik denk dat je er slim aan had gedaan om al veel eerder met het shirt te gaan trainen...
Een hoge raw bench geeft niet veel overdracht in een shirt als je er amper mee traint, maar dat weet jij ook wel. Het is een heel ander spelletje

Niet helemaal mee eens. Raw trainen word je uiteindelijk sterker van. Alleen natuurlijk is t wel zo dat je met t shirt moet weten om te gaan. Zeker is t een ander spelletje, maar basis blijft toch bij raw sterker worden, zeker als je t over single ply shirts hebt.
Bijna niemand is year round met shirts en pakken bezig, meesten beginnen een week of zes (hooguit) voor een wedstrijd met trainen in shirt. Zou ook best kunnen dat t volgende week ineens helemaal prima gaat bij mij.

wisselvalligheid of the gods bij jou inderdaad

wie weet man, en anders lekker laten schieten die hap, moet wel leuk blijven.

wisselvalligheid of the gods bij jou inderdaad

wie weet man, en anders lekker laten schieten die hap, moet wel leuk blijven.

wat is dat nou voor gelul.

je bent nu al zo lang in voorbereiding, traint je het schompes en hebt pr's gezet. dan zou je obv een aantal mindere trainingen (die iedereen heeft) je meet cancellen? blessures zijn een ander verhaal, paar mindere trainingen moet je je niet tegen laten houden man.

tot zondag.

• #1.119
Ging niet over deze zondag, maar over t nk bank op 23 maart.
Zondag ben ik er sowieso gewoon natuurlijk.

Terug
Naar boven