XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Congratz. Waarom eigenlijk zonder pak?

Ik heb geen (goede) pakken en vind raw powerlifting eigenlijk veel mooier/leuker.
Overigens zijn er momenteel in Nederland maar 2 full meets in een jaar bij de NPB voor senioren, namelijk dit NK en het NK raw in december. Zou dus imo stom zijn om als wedstrijdatleet de helft hiervan te laten schieten, ook al ben je een raw lifter. Wedstrijdervaring is altijd goed. En het is gewoon ontzettend gaaf om powerlifting wedstrijden te doen :)

gefeliciteerd met die squat kerel, dat zijn nog eens gewichten!

Grats op squat, en jammer van deadlift en bench. Filmpje van je dead gezien en vond het er niet slecht uitsien maar ok....

Toch goed doorgezet man, de aanhouder wint, toch een PR op de squat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
gefeliciteerd met die squat kerel, dat zijn nog eens gewichten!

Thanks. Hoop op termijn er nog flink wat bij te kunnen plakken natuurlijk.

Grats op squat, en jammer van deadlift en bench. Filmpje van je dead gezien en vond het er niet slecht uitsien maar ok....

Thanks Aron.
Ja, er zit wel wat thighride in, alhoewel het echt minimaal is. Het is geen strongman en ze moeten daar gewoon streng in zijn. Ik ontvang de filmpjes vanavond als het goed is en dan zet ik alles in elkaar en kan ik wat beter analyseren.

Toch goed doorgezet man, de aanhouder wint, toch een PR op de squat.

Thanks jp.
Zeker, het zijn babystapjes, maar we blijven vooruit gaan.

Great job!

Je hebt het toch maar even gedaan. Top.

Netjes man. Toch maar weer een PR te pakken :)

Mooi die 250 squat. Toch een behoorlijk gewicht raw!

Heel netjes. Leuk om te zien dat je goed gepresteerd hebt ondanks alle pijntjes van de laatste tijd.

Toch klein beetje verbaasd dat die 2e pull afgekeurd was.
Super gedaan verder!

zag er goed uit tymbo
sterk bench en squat.
Heb je deadlifts niet meer gezien.moest weer naar huis.!
Leuke leerzame dag gehad

Toch klein beetje verbaasd dat die 2e pull afgekeurd was.
Super gedaan verder!

Ja ik heb hem een paar keer gekeken en ik zie nergens dat er gehitcht wordt of dat de stang ook maar iets omlaag gaat voordat ie hem gelockt heeft. IMO zijn ze veel te streng bij NPB

Thighride = dat de bar steunt op je benen. Het is vrij logisch dat wanneer je knieën voor de stang zitten, dat de bar dan rust op je benen en niet meer tegen je benen. Het is bij deze lift niet heel extreem, maar ik denk dat het een goede call is uit deze hoek.
Als je de lichte gevallen niet afkeurt, wordt het straks steeds soepeler en dan raakt het einde zoek zoals bij de Amerikaanse cowboybillyboembonden

Props! Die 250 is erg nice.

Sterk man! Erg netjes! :thumb:

Thighride = dat de bar steunt op je benen. Het is vrij logisch dat wanneer je knieën voor de stang zitten, dat de bar dan rust op je benen en niet meer tegen je benen. Het is bij deze lift niet heel extreem, maar ik denk dat het een goede call is uit deze hoek.
Als je de lichte gevallen niet afkeurt, wordt het straks steeds soepeler en dan raakt het einde zoek zoals bij de Amerikaanse cowboybillyboembonden

Ah ik dacht dat het vooral ging om hitchen, maar dan snap ik het nu wel ja.

Leuk verslag man , klote dat je inzakte na die bench.

Door het lezen hiervan begint het toch wel te kriebelen om eens naar een meet te komen :)

Mannelijk gestreden maat.
Jammer dat niet alles helemaal uit de verf is gekomen.
De volgende keer nieuwe PR's!

Terug
Naar boven