- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Klinkt allemaal goed, succes ermee.
Alleen huge gainzz verwachten met jouw ervaring is misschien een beetje erg wishfull thinking![]()
Thanks.
Misschien wel, maar ik heb wel het gevoel dat er nog veel meer in de tank zit.
Als je hulp nodig hebt met je high freq. schema, mail me dan even. Ik kan je helpen als je wilt.
We hebben al contact

Mooie opzet, succes ! Ik spiek mee zodat ik er wat van kan opsteken.
Zelf probeer ik nu sinds een week om de dag te squatten en te benchen (zie log), deadlift trek ik alleen nog niet meer dan 2x pw.
Ben benieuwd naar hoe een week aan training er uit gaat zien
Op de huge gains maat!
Ik heb er wel vertrouwen in.
Succes.
Thanks guys!
Gisteren dan nog eens geprobeerd in shirt te benchen.
Eerst raw setjes gedraaid.
Bench
10x20
10x60
5x100
3x140
3x160
3x170
3x177,5
3x177,5
3x177,5
ging steeds beter naarmate het gewicht zwaarder werd
shirt aan
op 1-board
3x180
3x200
0x220
bleef dood liggen, steek in m'n elleboog en gewoon overal weer pijn
Besloten niet mee te doen aan 't nk bankdrukken op 23 maart en überhaupt het equipped powerlifting te laten voor wat het is. Iedereen zijn ding, en ik respecteer anderen die er wel aan meedoen, maar ik kan er gewoon helemaal niks mee en ben het ook echt schijt- en schijtbeu. RAW powerlifting it is then!

) moet je het ook niet doen, want plezier in hetgeen wat je doet is wel heel belangrijk anders hou je het niet lang vol. Gelukkig worden er tegenwoordig zowel nationaal als ook internationaal (WK's) weer meer RAW wedstrijden gehouden omdat er veel krachtsporters zijn die de voorkeur aan het RAW gebeuren geven. Wat ikzelf overigens aan het equipment gebeuren leuk vind is dat ik dan gewichten kan hanteren die ik RAW nooit van me leven zal drukken. Maar ik schuw ook niet om aan RAW wedstrijden mee te doen. RAW de krachten meten is nog altijd de meest eerlijke manier van competitie, daar de een nu eenmaal meer uit gear weet te halen dan de ander.