XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag overal pijn de hele dag.

Dynamisch opw

Squat
10x20
10x60
6x100
5x130
3x165
3x195 lichte bandjes
3x225
2x225 verloor spanning bij 2e rep onderin, nog wel omhoog gegrind maar daarna maar gerackt
3x225
Reps gingen eigenlijk nog niet eens zo enorm zwaar, tweede set was gewoon stom. Volgende week nog eens over doen denk ik.

Conv deadlift
5x70
5x120
5x160
2x190 zat te slapen, wilde lichter gewicht voor vijfjes doen
5x170
5x170
5x170

Hyper ext
10xBW
10xBW+15
10xBW+25
10xBW+25
10xBW+25 dropset 20xBW
Pumped

Luie training, zat er niet echt lekker in. Hard aan dagje rust toe.

• Like
Waarderingen: mat
Ging wel lekker toch, overal kan weer wat gewicht bij.

Voor een luie training was het nog niet zo heel slecht nee.

Tymboo toch maar overstappen op bodybuilding, heb je minder last van pijnlijke kwaaltjes :D

nu nog een nieuwe patat hebben om te filmen en dan kunnen we je aders zien!

good lifting

;)

Grootste rommeltraining aller tijden

Wilde weer eens met shirt aan benchen

Bench
10x20
5x60 rare stretch op mn rechterborstspier
5x60
5x100
5x100
5x130
5x130
wat extra opwarming, ging niet echt over maar toch door gegaan
3x150
shirt aan
3x180
3x200
3x210
Fx220
Mja leek nergens naar, ook veel last van mn pec dus bewaren we maar voor een andere keer

Daarna alleen maar aangerommeld en wat anderen geholpen, weet niet meer precies wat ik gedaan heb. Geen presses meer, deed te veel pijn. Wat stretchoefeningen voor de borst, pendlay rows 3x5x125, pushdowns, face pulls, etc. Nog wat sled runs op het eind.

Was laatste training in de oude garage, zondag grote verhuizing en dan op naar het betere werk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatste dag in de garage en hopelijk ook de laatste van zo een training. Vandaag sloeg nergens op.

Laatste dag in de garage en hopelijk ook de laatste van zo een training. Vandaag sloeg nergens op.

Mja, bij mij was t vooral vanwege dat pijntje in mn pec, als je je ingesteld hebt op zwaar benchen en dat dan niet lukt... Had achteraf beter kunnen gaan squatten ofzo.

Vanochtend om een uur of 10 begonnen met verhuizen en nu net (12 u 's nachts) thuis. Helemaal af.
Tot een uur of vier aan het verhuizen geweest en de boel opgebouwd in de nieuwe loods. Daarna even kort een poging gedaan tot trainen, maar was eigenlijk al gesloopt van al het gesjouw en gesleutel. Vito en ik moesten alweer snel door naar België om 200 kilo gewicht en een nieuwe halter op te halen. Navigatie deed het niet en mobiel internet werkte ook niet. Had geen wegenkaarten bij. Op goed geluk dus maar een eind gereden, we wisten ongeveer waar het was (tenminste, dat dachten we; de omschrijving was "in de buurt van Antwerpen" - ja, als 60 kilo verderop "in de buurt van" is...) maar ja, afslagen gemist, verkeerde tunnels in gereden, een uur lang in dat klotedorp lopen zoeken. Man man man, Jut en Jul in het buitenland. Uiteindelijk toch gelukt, maar pas weer na elven terug in Middelburg, wat vettigheid bij de mac gehaald (eerste "maaltijd" na t ontbijt eigenlijk) en nu dus halfdood op de bank gestort.

Zal morgen wat foto's en dergelijke plaatsen.

Je hebt wel al heleboel positieve ervaringen ondertussen he met het Belgisch wegennet :D

Je hebt wel al heleboel positieve ervaringen ondertussen he met het Belgisch wegennet :D

Dit keer was het wel meer mijn schuld, maar het blijft een rampzalige toestand, dat Belgische wegennetwerk.

We hebben het powerrack opgezet, maar verder staat alles nog los en ws ook nog niet allemaal op de definitieve plek. Niet alles staat op beeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is de bedoeling dat deze zomer rechts naast het powerrack een deadlift platform komt en helemaal achterin het stones platform.
Rechts op de foto, waar nu het harness aan de muur hangt, komt waarschijnlijk het "pr-bord". Looponderdelen dus buiten op het plein of in de hal. De foto is genomen vanuit de deuropening.

Hey Tym, hangt er nou een spiegel naast het harnas ? Is die voor jeffre , die is volgens mij de enige met jel in z`n haar.
Mooi kotje verder.

ik kan mijn weg prima vinden in belgie hoor :D als je dat gewoon bent

balen is trouwens niet zo ver van me, ik kon je gerust wegwijs helpen!

had ik nog de cash ervoor had ik die 200 kieloo gekocht :(

maar nice location ! buffe tym komt eraan

Hey Tym, hangt er nou een spiegel naast het harnas ? Is die voor jeffre , die is volgens mij de enige met jel in z`n haar.
Mooi kotje verder.

Haha die spiegel hing dr al, die zal er snel af gaan.

ik kan mijn weg prima vinden in belgie hoor :D als je dat gewoon bent

balen is trouwens niet zo ver van me, ik kon je gerust wegwijs helpen!

had ik nog de cash ervoor had ik die 200 kieloo gekocht :(

maar nice location ! buffe tym komt eraan

Thanks bulckie, het was flink balen in balen gister.

Zelfs mensen in dat dorp zelf wisten niet waar die straat was: "Is dat Balen?" "Ja, dat is zeker balen, meneer."

Je moest dan vragen : Waar is de weg naar DBB ? Je zou denken 'dutchbodybuilding' he maar neen niets is minder waar. Het is : De Balende Bulck. Een plaatselijk cafe waar je alleen met 20 inch armen binnenkunt en als je mobieltje de ringtone van hennah montena kan playen.

Het cafe waar de tafels deadlift platforms zijn en waarbij de cages schijtpotten zijn met een goudkleurig tintje. DAT, mijn beste is balen in België. Het land van de eeuwenoude vervuilde rioolputten met daarin de verkleurde kleurpotloodjes van Napoleon.

Terug
Naar boven