Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag,

Training met 6 man

Squat raw
10x20
10x60
8x100
5x135
5x165
3x195
3x210
3x215 VPR zonder bandjes

Sumo dl
5x70
5x100
5x130
3x185
3x185
3x185
3x185

Tyre flips
8x
8x

Sled
2x20mx160 kg (achteruit), op t buitenplein, was niet te doen, veel te veel losliggende steentjes die onder de slee terecht kwamen. Verder binnen in de hal
25mx200 kg (achteruit)
25mx220kg (achteruit)
25mx220kg (vooruit)
25mx220kg (vooruit)
En nog hier en daar een paar runs uitgelopen voor anderen.
Helemaal naar de t*fus. Hal loopt iets omhoog en vooral de runs omhoog waren echt hoerig.

Toch lekkere training zo tussen alle stress door, was echt goed om weer even in de loods te buffelen met een leuk groepje.

• Like
Waarderingen: mat
work those quadzilla's!

Nice squat !

spongebob-leg.gif

Die squat is gewoon echt bruut

Damn 3x215 raw squat is fing sterk man.

Damn 3x215 raw squat is fing sterk man.

Niet overdrijven he... Malanichev, die is pas sterk.
Maar merk wel dat een paar kleine techniekaanpassingen van de laatste tijd goed helpen. Iets andere handplaatsing, voetenplaatsing, nog meer focus op rechtop blijven. Veel uit de heupen halen. Elke warm up set ook uitvoeren of het werksets zijn, scheelt heel veel. Elke rep, elke set moet hetzelfde zijn. Geen technische fouten meer maken.

Squatten zonder bandjes voelt nu ook veel lekkerder dan met bandjes. Die THP wraps kan ik maar niet goed aan wennen.

Bij sumo dl ook, voelt steeds natuurlijker aan, alhoewel de gewichten nog licht zijn natuurlijk. Ben wat verder naar buiten gaan staan en voeten meer naar buiten. Kleine aanpassingen kunnen enorm verschil maken.

Uiteindelijk moet je het inderdaad grotensdeel uit je techniek gaan halen. Maar ik ben gewoon een slechte squatter, ben dus wat eerder onder de indruk :p

Goed bezig man. Ook flinke gewichten op de sled. Zitten er wieltjes onder? ;)

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk moet je het inderdaad grotensdeel uit je techniek gaan halen. Maar ik ben gewoon een slechte squatter, ben dus wat eerder onder de indruk :p

Als ik je sig zo zie is je squat toch helemaal niet slecht? Ook niet uit verhouding overigens.

Als ik je sig zo zie is je squat toch helemaal niet slecht? Ook niet uit verhouding overigens.

Stats zijn niet helemaal up to date, staan alleen maar wedstrijdlifts in. Denk dat deadlift raw nu ongeveer 280 is, squat is niet sterker geworden. Heb wel een betere suit dus verwacht mijn geared squat wel een stukje omhoog te krijgen maar blijft gewoon moeilijk gaan.

Stats zijn niet helemaal up to date, staan alleen maar wedstrijdlifts in. Denk dat deadlift raw nu ongeveer 280 is, squat is niet sterker geworden. Heb wel een betere suit dus verwacht mijn geared squat wel een stukje omhoog te krijgen maar blijft gewoon moeilijk gaan.

Hmm 235 tegen 280 raw. Dan begint het verschil wel wat groter te worden maar lijkt me nog steeds niet dat je squat echt ver achterloopt.

Vandaag,

Kort en snel weer, tussen de tentamenstress door

Bench raw
1020
10x60
10x100
8x130
5x160
3x170
3x175
3x180
Geen last meer van pec, mooi dus. Easy reps alles.

Floor press
5x100
5x130
3x160
3x170
3x170
3x170

Pendlay rows wide grip
5x60
5x100
5x120
5x120
5x120

Time's up, morgen ontzettend belangrijk tentamen dat ik móét halen om door te mogen met de studie, dus nu weer verder studeren.

• Like
Waarderingen: mat
Een rustige training voor de meet

Nogmaals veel succes met je tentamen

nice training bro en respect being a father doing school and training petje af viking

Thanks choco, ben je morgen ook in baarn?

PowerHouse Middelburg is elke zondag open :D

Terug
Naar boven