Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een werk man.
Ik zou je best bij mij in de ploeg willen.
Dan bleef ik wel een beetje op d bank zitten, tv kijken enzo terwijl jij de schepen "behandeld"
Als je straks zo 6x/week gaat trainen man...
Knap hoor!![]()
Je trainingen zijn dan wel niet 'zwaar' maar de opeenstapeling door de verhoogde frequentie zal wel impact hebben. Goed eten, veel rusten en dan kunnen we hierna leuke dingen in de 6/week volume blok.

succes met spierpijnsquatten.Jep. Heb m'n kcals inmiddels ook ge-upt. Ik probeer een aantal dagen in de week, op de dagen waarop mijn vrouw geen vroege ochtenddienst heeft, heel vroeg op te staan zodat ik in alle rust kan gaan studeren voordat de kleintjes wakker zijn, dat geeft me dan ook wat meer ruimte om over de dag gezien meer eten naar binnen te krijgen. Begin dan om 5 uur al met mijn eerste maaltijd. Heb namelijk nogal eens wat moeite met grote maaltijden in één keer naar binnen te krijgen.
Betekent wel dat ik echt op tijd naar m'n nest moet ook om genoeg slaap te hebben, als ik zo vroeg opsta.
Mag dadelijk weer gaan squatten met de meest gruwelijke spierpijn ooit![]()
respect!Wat zijn je macro's/ kcals betreft eten ?
Succes met squatten.
)Dude, doe joe even sleep
Verder, echt goed bezig makker, blijven doortokken he man!

Gefeliciteerd met je zoontje!
Wel echt sick hoog aantal eiwitten als ik het zo zie.
Niet zozeer nodig, maar zolang het goed bevalt who cares!!
Lekkere training ook nog paar posts terug!