AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Deftig eet schema man, wou dat ik ook zoveel binnenkrijg. Op een hele dag eet ik mss wat bij jou 2 tijdstippen waard is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.305
Deftig eet schema man, wou dat ik ook zoveel binnenkrijg. Op een hele dag eet ik mss wat bij jou 2 tijdstippen waard is.

Daar ga jij aan werken ;)

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ik ook man...
Damn, dan woog ik in 2015 200kg denk ik...
En nee, Tymen!
Daar zit ik nog niet bijna aan! :D

Lol ik vind t echt nog wel meevallen man...

W3D3 Light

Opw dynamisch

Squat
10x20
5x20
5x60
5x100
5x130
5x150
5x150
5x150

MP
5x20
5x50
5x60
5x70
5x80
5x80
5x80

Conv dl, pause up and down @ knee
5x60
5x100
5x135
5x155
5x155
5x155
5x155

Klote als je dat allemaal moet eten om op gewicht te blijven

Damn. Mijn energielevels en stoelgang zouden echt naar de klote gaan als ik op die manier zou eten. Liever 3-4 brutal meals dan zo frequent. Voel je je daar ook echt energierijk op?

• #1.310
T's shake is de gemiddelde DBBer's hele dag aan eten

T's stats zijn dan ook unreachable voor de gemiddelde DBBer :D

Niet overdrijven nu he mannen

Klote als je dat allemaal moet eten om op gewicht te blijven

Vind t nog te doen, maar het verschilt ook echt wel per dag. Het scheelt maar net waar ik zin in heb, wat er nog over is van de dag ervoor, en of ik honger heb natuurlijk. Ik eet niet tegen mijn zin in ofzo. Ik tel dus ook geen kcals.

Damn. Mijn energielevels en stoelgang zouden echt naar de klote gaan als ik op die manier zou eten. Liever 3-4 brutal meals dan zo frequent. Voel je je daar ook echt energierijk op?

Nee man, ik vind t moeilijk om enorme hoeveelheden in één keer naar binnen te werken.
Ik ga ook echt plat als ik >3 uur zonder eten zit. Dan snaai ik alles naar binnen wat in handbereik ligt. Dus dit werkt beter voor mij.

mocht ik dat maar allemaal eten

van mij mag t

Ben al goed bezig vandaag:

1 donut + chocoladebroodje

Shake van 500ml

4 eieren met 4 plakjes kip en kaas erin gesmolten :D

Dus wel al goed bezig sinds 9 uur vandaag....

Moet wel wat eten verzinnen om mee te nemen naar het werk qua maaltijden, heb er de luxe niet om te koken of lange pauzes te nemen.

2 shakes / dag sowieso, de rest fingerfood zeker :D

• #1.312
Ff snel loggen

W3D4 Heavy

Squat
tot 3x3x172,5

Bench
tot 3x3x160

Conv dl
tot 2x5x192,5

Alles easy. Gister had ik t moeilijker dan vandaag.

Ik ben blij dat alles nog relatief mee valt voor je. Hopelijk voel je je ook sterk!

• #1.314
Ik ben blij dat alles nog relatief mee valt voor je. Hopelijk voel je je ook sterk!

Jep
De "lichte" trainingen zijn vaak (mentaal) pittiger dan de "heavy" trainingen. Het is ook nog nergens echt heavy natuurlijk. Dadelijk de laatste dag van week 3, een light training, dus zal wel weer zwaar worden ;)

Jij liever dan ik, zoveel op een dag met eten bezig zijn.

• #1.316
Zoveel ben ik er niet mee bezig, meeste spul wordt in bulk gebakken/gekookt en staat zo voor de grijp.

W3D5

Heel lang opgewarmd en daarna gepoogd frontsquats te doen, maar had zo t*ring veel pijn in mn poten van voorgaande trainingen dat zelfs zakken niet lukte. Nog geprobeerd tot 3x125 maar werd m gewoon niet vandaag.

Medium grip bench
10x20
10x60
5x90
5x110
5x130
5x130
5x130
5x130

Terug naar wide grip
2x170
1x185
1x195
Fx202,5
Stond natuurlijk niet op schema en sloeg ook nergens op, maar was nogal gefrustreerd en dit moest gewoon even. 202,5 was close, had er met normale opbouw en op een betere dag zeker in gezeten

Daarna nog wat face pulls gedaan en wat rekken en veel ouwehoeren vooral

Morgen even dagje rust, ook vanwege tentamens, en dan weer met frisse moed aan nieuwe week beginnen

Huppa, even rechargen en er weer tegenaan knallen, een strijders spirit!

• #1.319
Huppa, even rechargen en er weer tegenaan knallen, een strijders spirit!

Rechargen mwa.. weinig geslapen, veel te doen, weinig zin...

Daar gaat de enige zekerheid in mijn leven. Wel mooi dat de 202.5 close was, kracht is er zeker nog.

Zeker, 195 ging dan ook nog behoorlijk hard... maar onderin blijft t zwakste deel van mn lift, daar failde ik dan ook weer op de 202,5.
http://www.facebook.com/photo.php?v=676486372417273&set=vb.100001677503264&type=2&theater

Heb ook weinig geslapen, maar had dan wel veel zin :)

Terug
Naar boven