- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie beginnen goed in jullie spullen te zitten.
Mooie set was dat met 180.
Al zul je er zelf minder tevreden mee zijn misschien...![]()
Dat lijkt mij juist wel lekker, een wat lager bankje.
Voor mijn korte stramme pootjes.![]()
Ws is die van ons gewoon wat te hoog, want bij t vorige nk was ie ook lager dan ik gewend was.
Volgens mij is die barbarian die bij Niels staat vrijwel hetzelfde als een wedstrijdbank qua afmetingen
Ik heb ook zo'n Barbarian en heb altijd het idee dat ik beter hoge hakken draag als ik ga banken![]()
Net even gemeten en ingedrukt is mijn bank zo'n 43cm hoog.
Het minimum is 42cm dus ja...![]()
Height - not less than 42 cm and not exceeding 45 cm measured from the floor to the top of the
padded surface of the bench without it being depressed or compacted. The height of the uprights,
which must be adjustable, shall be a minimum of 75 cm to a maximum of 110 cm measured from
the floor to the bar rest position.

Mij is gisteren verteld dat ik net zoveel trek setjes moet doen als druk setjes. Hoe kijk jij daar tegen aan?
Goed plan man. Gaat je veel opbrengen imo (geen burnout ofzo)

Komt in orde hoor. Voor deze cycles moet je volgens mij een periode hebben waar alles perfect verloopt. Gezin, werk,gezondheid, studies, echt alles perfect afstembaar op trainen. Niet?
Ik ben echt aan het genieten van je schematjes man. Heb er meer plezier in dan de laatste paar maand.
Het vertrouwen komt ook terug, ik verwacht wel wat moois als alles zo blijft gaan.![]()

Groot gelijk met dat wennen, ik zou zelf eerst nog aantal weken naar 5x gaan om te zien of het lukt, 6 zou ik zelf niet meteen trekken denk ik.